cajsadiva

Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Dimmig klappjakt!

Av cajsa jussila - 21 december 2010 15:29

 

                  

Sån här dimma var det i går , när Jag, Mio och Dimi åkte till Nova lund.. vi hade några  klappar kvar... O jag som trott att allt var          "klappat & klart"!! hi

 

Vi hade trevligt o det gick undan.! På bara någon timme var vi tillbax i Eslöv! 

Jag o Dimi tog vår "dagliga ica runda"   hi

 

        

Hon e för go som gillar att shoppa på ica! hi

Har inte ens plats för ett litet paket korv i frysen  nu haha   

 

Vädret har varit kallt o väääldigt snöit, vi har tagit några turer på nya "skridsko banan i stan".. som inte alls var någon isbana, utan i något konstgjort!! jätte skumt!! hah   

 

                  '

Dimi var inte ett dugg impad, " går knappt att åka på den!", sa hon , med en besviken min...   Nästa gång blir det på Riktig Is!! hi

 

 Det blev ändå en god avslutning på kvällen.

Granen kom upp, Dixi & Dimi hjälptes åt att klä den..Har pynt sen barnen var små.. alltid lika mysigt att plocka fram dem varje Jul..   

Deras handgjorda små julgrans pynt hihi

           

Tände granen , satte oss med god fika o bara mös...       Julgran= JUlen e Här! ...  

 

Blev sugen på lite glögg... letade i skafferiet..  men jag fann ingen.. de fick bli en mugg te o  en god lax macka:))!      Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards