cajsadiva

Direktlänk till inlägg 22 december 2010

julovet har börjat!

Av cajsa jussila - 22 december 2010 16:53

 

Tusan vad kallt det är idag!! brrrrr

 

 Idag tog Jag och Dimi sovmorron, skööönt...   

 

Vaknade helt Underbart... Av att Dimi gav mej en kram  o ruskade mej försiktigt, samtidigt som hon sa..

 

"god morgon min Bästa finaste Mamma"

 

Kan man få en bättre start på dagen?   

 

Hela rummet fylldes av en glädje storm! hi..

Vi låg kvar en stund o bara kramades... Heeelt Uuunderbart!!!                     

 

Någon timme senare kom Mio , han hade klappar och gitarren med sej...

Idag lärde han lillsyrran o spela.. det gick jätte bra!! hon lärde sej snabbt spelade riktigt bra!

 

    

Blev väldigt impad!!   

 

  

Full koncentration... det var ingen " precis barnvisa hon lärde sej " utan  en Metallica låt!!  hahaah grymt bra! hii

 

          

 

Mio e kanon duktig ...

Det är alltid lika ljuvligt att höra honom spela!

 

Vi drog ut på stan sen o handlade lite smått till julklapps spelet ,  som vi ska ha på Julafton!

 

Nu ska vi strax gå till moster på liten julfest!

 

vi träffas varje år, jag mina flickor, moster och kusiner.. så mysigt!!   

äter gott o delar ut små klappar till varann ...

 

dax o ta ett snabbt bad o styla till sej lite !   

 

Kram på dej!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards