cajsadiva

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Julen e Över..

Av cajsa jussila - 28 december 2010 18:39


´Julen e över å skönt är det!! hi

 

På juldagen drog vi ut på Julrock... Dixi ,dottern,  hängde med oss, o vi hade så kanon kul! ih.. träffa massa härliga  människor... nice..

 

Dagen efter var de kalkon middag me brosans familj!.

Så vi  har verkligen firat Jul i flera dar

så nu vi inga JUl-krafter har kvar! hi

 

Idag åkte vi ut o hälsa på vännen Knorr

 o sötaste dottern Madison...(Bitte jag och Dimi)

 

De  vara massa snö ude på landet.. Jularp hi

 

    

snacka om istappar! hi'

 

massssa snöööööö

 

knorris bor på en underbar gård.. det är  lika underbart , under alla  årstider   !

 

en av hästarna kom ut springandes på gården , var på lekhumör! hih. härlig syn!

 

Vi satt inne i det sköna kaminvärmda köket , och  hade de riktigt gott...  

 

Dimi kelade med lilla katten...

 

  

Lilla Madison satt o njöt av fikat! 

 

     

Så Otroligt Söt! 

 

  flickorna målade tillsammans en stund..  

 

   

     "vi ska måla hela världen lilla mamma ..  

  

Det var en mysig eftermiddag.. vi njöt  av julgodis

o mandel kakor, hemmagjord sylt & grädde.. 

såå himlans gott!      

Efter så mycket gott gott ,Så var de bara att kliva på motionscyklen!!


           

Dimi Kom springandes med kameran! hahah

Här sitter jag och trampar på.. som tur var så fick hon ingen HELBILD!!   

 
 
Ingen bild

christine

28 december 2010 19:56

Härliga bilder från Knorr i Jularp. Åkte därigenom idag en sväng innan jobbet. Fantastiskt vackert här i Höör m omnejd.

Hejja hejja Cajsa... jag kommer in en dag till Eslöv så ska du få jobba på cykeln... jag ska få dig att svettas satan haha fast inget slår vår sittgympa på orup hahaha jag fick ett skratt anfall nu .. what a memorie haha nåja roligt va det....

<3<3<3

cajsa jussila

28 december 2010 22:46

Håller med , inget slår träningen på Orup:))!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards