cajsadiva

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Andligheter..

Av cajsa jussila - 30 december 2010 18:32


Några har undrat om jg tagit en "paus från det andliga?"..... Nää det har jag inte!!    

 

Har haft vääldigt mycket med det andliga denna månad!

  

Kanske är det för att det varit Jul?

många har fått "besök av nära o kära från andra sidan!"

 

Senast igår fick en av mina bästa vänner ett budskap..

 

  

Christine berättade att hon en kväll känt en isandes kall vind! "jag blev så kall, att jag började skaka" förklarade hon

 

Jag såg då hennes avlidne pappa komma emot mej..

 

Hennes pappa sände ett buskap till henne,  som endast hon kunde förstå.. 

Fast vi är så  nära vänner, så betyder det inte att jag vet "allt hon gör!!" hi..

 

 

Häromdagen fick jag ett samtal , en kvinna, som haft väldiga beskymmer med en andeman..

 som jag tidigare hjälpt över,men nu  hade han kommit tillbax..!

 

det var inte uppskattat av den familj han så  ihärdigt störde hela tiden!

Jag fick återigen hjälpa honom över-..

 

det e så att de går över till ljuset,

men kan komma tillbax för att "hälsa på"!

 

Många själar har svårt att släppa taget..

 

 

 Häromdagen  i meditationen,så kom min mormor..

hon pratade  om ett rött hus..

 Jag hade faktiskt lite svårt att tolka va hon ,ville förmedla..

 

Men i natt, i en dröm  , var jag  inne i ett hus,såg rum efter rum..  

gick ut från  huset och började att gå,efter att jag

gått en bit,så vände jag mej om,såg då att huset var rött och  att min mormor stod där!

 

            Hon tittade på mej och Log..             

 

              

 Nu ska jag banne mej försöka finna det där

huset!... Fortsättning följer...

  

 

 
 
Ingen bild

christine

30 december 2010 20:07

Finaste vännen... säger bara .. Tack för att du är just den du är, den finaste fina vän man kan önska sig..

<3<3<3

cajsa jussila

30 december 2010 20:19

Christine..... DU är Bäst, Alltid!!

 
Ingen bild

Karin Hack

31 december 2010 00:43

Hej Underbar. JA mer andligt. Jag har en känsla av att min farmor fortfarande är här och ser om mig. Välter ner ljus från TV:n kanske..;

Puss och Nyårspuss ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards