cajsadiva

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av cajsa jussila - 12 januari 2011 18:21

 

 

Detta mail fick jag häromdagen,

 

Hej cajsa kan vi höras en dag när du har tid för Tim har känt saker igen det är som om någon slå honom i nacken och han hör en pojke gråta och Linda hörde duschen sättas på men ingen var hemma och hon ser någon sitta i en stol en man med skägg och ibland ser vi någon gå i hallen men ingen är där har du tid hjälpa mig igen vet ej vad jag ska göra kram
Mamman som sände detta, ringde mej i går..
Jag har tidigare hjälp henne o sonen,
han är väldigt öppen , så själarnas dras till honom! vilken han tycker är hemskt obehagligt..
 
Denna gång har han blivit väckt på nätterna..
så han har ej kunnat sova riktigt ...
  
Pojken som han hörde gråta , fick jag kontakt med.. han sa att han gått bort på 80 talet o han ville ha kontakt me hans mamma!
 
 mamman vet vi ännu ej vem hon är... men jag tror absolut att hon finns här på jordlivet...
 
och kan bo i samma område...
 
Kunde tyvärr inte hjälpa honom...
jag kände att de fanns fler själar i hemmet...
 
Tidigare har jag fått kontakt med en äldre andeman som bott i huset... jag hjälpte honom över..
Efter det fick  jag veta att det blivit lugnt..
 
Men kanske var det så att han var tillbax!
 Jag fick ingen kontakt med mannen...
  
Jag förflyttade mej till deras hem, med tanken .
Beskrev vad jag såg...(har aldrig varit hemma hos denna familj..)
jag förflyttar mej dit på ett mycket men märkligt sätt !!
 fattar inte riktigt själv hur det kan Funka!!
 
Mamman bekräftade vad jag såg...
jag  kom in i sonens rum...
"jag ser något blått som finns uppe i ett hörn"
ja, min son har en blå boll som hänger där.. fick jag till svar..
Ovanför  såg jag plötsligt en öppning till andevärlden!
den stod öppen , som  en dörr som stod på glänt!
 
De hade fritt fram att ta sej igenom o störa sonen som är   öppen, så han blev en  perfekt person att dra energi från!!
 
Inte undras på att han inte har mått dåligt o  varit rädd.!
Jag gav mamman verktyg hur hon skulle stänga dörren till andevärlden ...
Väntar  nu på att få höra hur det gått..
 
Innan vi lade på, så hade jag fått bort den gråtande pojken o de andra själarna som jag kände av..
så jag hoppas att hon meddelar mej , att allt blivit lugnt o att sonen mår bra igen..
                                  
 
Nu fick jag ett mail från mamman!!
(tog en titt i mailboxen innan jag tänkte lägga ut dett inlägg o där fanns de glada nyheterna:)
 
  Hon meddelar att Tim sovit i natt o att han ej nämt något om andliga aktiviteter idag!
Så glad jag blir!  
                 
                       Kram!!
 
Skapa flashcards