cajsadiva

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av cajsa jussila - 19 januari 2011 16:26



I köket doftar det gryta...   

har strimlat kött, brynt det med svamp och lök..

gjort en gräddsås som jag därefter hällt över..

 

potatisen o broccolin e färdig kokta...

 

saltgurka /lingon har jag lagt upp i skålar.. Nu väntar jag bara på mina mat-gäster! hih

 

 Jag o Dixi träffades i stan i eftermiddags, lilla Tösen var oxå med... hon e ju bara för Go! hihi

 

         

 

          Dixi , hon klär med vagn eller ?? hahaha

 

               

                Sötaste  Napplisa.. hihi

 

            Vi tog en sväng på Coop..

            Dixi fick fatt på kameran!   

 

                

       shoppade lite färsk pasta.. supergött!!

ska laga en krämig svamp & bacon sås  till den..

magen kurrar!! hhaha

        

Vi tog en tur in i några butiker.. köpte en söt fin bh till Dixi... samt några fina små prylar till hemmet...Imorgon ska Dixi o jag pynta o  hänga upp lite på väggarna ,ska försöka ta en bild! hi

 

 avslutar denna eftermiddag med en sötis...

 

 

             

Lilla Alva Tösen...   Kolla härliga minen! hih

 

Av cajsa jussila - 19 januari 2011 12:02



God förmiddag!    i morse åkte jag med Mio till Lund.. vi kom ett par minuter innan de var hans tur..  så Mio sprang före.. jag lunkade sakta efter... hihi..-

 

 

  

vädret var skönt, trots  att de små regnade,

  

     

Där bakom den glas dörr, sektion A ..

strålas Mio..

 

 det tog endast ett par minuter!..

sen var vi båda ute igen,bilen stod en bit i från, så de blev en morgon promenad.. hi

 

        

Mio hoppade snabbt in o startade bilen.. sen for vi hemåt! på hemvägen skrev vi en lista på alla som han vill  bjuda till  20 års festen !

de blev mååånga hiih   

 

Mio har endast 8 gg kvar att strålas.. sköönt! 

 

nu ska jag dra på stövlarn och  dra till stan, där jag ska möta Dixi..

 

kram!  

 

 

 

      

Skapa flashcards