cajsadiva

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av cajsa jussila - 24 januari 2011 14:06


Igår söndag, var det födelsedags firande , för Sandra,24 & Felle 19 år... (Bror o Bittes döttrar)...

 

Det blev god äpplepaj o massa goa personer!

 

 

         Grattis sandra   

 

          

                        Grattis felle   

 

 

  några bilder på de glada gänget!! hihi

 

      

 

      Filip och Dimi mumsade i sej äppelpaj..

 

 

Eve var visst oxå väldigt sugen! hi Dixi höll hårt i tallriken.. !!   

 

    

Mamma och kusin Linda....

 

Dimi och Eve... 

 

   Mio lekte med hans gudbarn, Alva.. 

 

 

jag kramades med Mitt gudbarn.. Eve..     

 

 

Det blev snabbt "fullt hus" hih

   

efter en massa kakor o paj så var de skönt att slappa i soffan!   

 

     

Vi var över 20 pers.. men i vanlig ordning så kom ej alla me på bild!! hi

Kram!   

Av cajsa jussila - 24 januari 2011 09:14



Hej!  ny vecka nya äventyr.. igen! hih

Otroligt vad snabbt en vecka går!

 

Helgen var jätte bra.... i lördes kom Mio, Carro och Dixi på  middag.. Kim med familj var bortbjudna till vänner...

 

Middagen var både trevlig o god! :)

 

Ett par timmar senare låg Dixi jag Arek o Dimi i soffan o kollade film..

 

"mamma jag e sugen på en Pizza"! utbrast plötsligt Dixi..

 

"jag med!", ropade Dimi..  

 

 vi  gick till   Bobbys restaurang ... "Tummen Upp"   

 

Flickorna åt mat, jag tog en Öl..

Vännen Kerstin kom oxå.. de var  mysigt!

 

     

             här e hon !!   hi

 

       

Dixi var nöjd , när hon fick äta pizza!

hon var ganska sliten.. kom  ju hem sent natten innan så...  

 

                  

Kerstín  fick en klubba av Dimi ...mmm den var god! hahaha...

 

      

Tack vännen,, kom snart till oss igen!   

 

Detta var ett litet utdrag...

de hände mycket  mer i helgen... inte bara middagar med barnen, både hemma o ute.. å en  massa hemmapysslande och besök av vänner.... utan det blev ett husvagns köp med! hahah..   

 

    

Denna gamla pärla köpte Darlingen i helgen... 

hih    jag blev super gla´ för nu vi ut på camping Sverige kan dra! hihi

 

   

Fin o välbehållen..  men som jag ska pynta hihi! nu längtar vi till sommaren!   hih fast först ska vi på Vintersemester , till Finland i Påsk!...   Men när jag står uppe på  skid backen, så kan jag ju drömma mej bort  lite,.. till solen o till husvagns semestern hi hi  

     

Skapa flashcards