cajsadiva

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av cajsa jussila - 31 januari 2011 18:35



Har funderat på hur olika personer kommer in i ens liv o sätter ett avtryck i ens hjärta..

 

 har några här som jag tänker på!

 

 

      

fantastiska Karin... en fin varm vän... hennes skratt o glimten i hennes ögon går ej av för hackor!   hon sänder alltid så söta sms , som förgyllen dagen..!  

 

   

tjejligan... ! Sofia, vi träffades då vi bodde grannar... vi hade mysiga vardags träffar, oftast på balkongen.. en härlig vän som  sträcker ut sin hand..   

 

Christine o jag mötes för 4 år sen på Rehab orup, vi umgicks under fyra  veckors rehab.. mycket skratt tårar o gympa!! 

Hon är som en syster, känner mej innan o utan till... en blick  säger allt....

 Hon står högt i kurs hos mina barn!   

 

             

här har vi mej o Isabelle.. en klok tjej med massa upptåg   ... hon bjuder alltid på sej, .. skrattar  mycket o har en  underbar energi!   

 

 

    Min kusin sussie , jeje som  jag håller så  kära, vi ´har alltid mysigt o kul,när vi ses!

  

         

 

 

 Kusin Sussie o jag     våra mammor är tvilling systrar.. vi är uppväxta tillsammans.

 

 

 

               

Sötaste kusin Jeje,  e för härlig!!   

rolig som bara den o kan en  massa vitsar!

 kram-skratt kalas e de jämt när hon e med!   

 

 

Keerstiiin.. å jag...

      

 

  en super mysig vän som man bara vill krama hela tiden!!  så kärleksfull o rar , våran fina Kerstin...

även hon sänder mej söta sms varje vecka..

nästan så man blir kär! hi  

 

      

en mysig kväll med mina fina ...

 

dimi , kerstin, christine , dixi och isabelle   

 

             

 

           

       mamma o moster , dom är helt underbara.. fart och fläkt med starka utstrålningar  ....

 

                      kanon kvinnor  

 

 

                         

avslutar med min fina Kusin Monique...

 

en  otrolig  vän , som är guld värd! 

 

vi har hållt ihop sen vi tonåren, o gudarna endast vet hur mycket  galenskap vi hittat på! hih

 

                                   

 

här var ett litet plock från mitt hjärta...

i morn ska jag plocka fram fler personer som värmer mitt hjärta....

 

kram!

 

  

 

Av cajsa jussila - 31 januari 2011 11:29


  

               Älskar måndagar!!  ih

 

hade tänk följa med  Mio på strålningen , men Dimi är hemma fr skolan idag..

hon fick feber i helgen..   

 

        

Hon mår bra nu , men får vara hemma o vila en dag extra...

 

 

Helgen har varit både lugn o fartfylld! hih

i fredags var vi hemma o bara mös....

 

Lördag kom Mio o Dixi med deras vänner o förfestade , i några timmar..

 

 Christine & Mickas  kom även o överraskade!!   hih

 

 Vi spelade charader , skit skoj!!

tusan vad vi  skratta!!     

 

      

mickas... njöt av en kall öl i soffan...

 

      

det gjorde tydligen Dixi med!!

 

       k

kristoffer o pontus sjöng i härliga stämmor.. 

 

      

mio spelade o sjöng vackert som vanligt! hi

ser ni, håret har börjat växa ut!  

 

          

min darling var så klart  oxå med.. ! 

 

            

     johanna   &  jag...   henne tycker jag så mycket jag om..   Dixi o Johanna har varit vänner sen det var 5 år ..

 

denna bild blev en aning för rööööd! haha

 

      

             Alex och simon.......

 

 Mio och Dixis kompisar är verkligen glada o goa ungdommar..!

 

dagen efter fick jag höra att några av dom hamnat i bråk..

en av killarna fick en rejäl blå klocka  ! aj aj... ett oprovocerat bråk....några andra bråkstakar, hade  bara "hoppat på o börjat slå" !

 

                           Otäckt!!

 

 

     Under dagen var Mio & Kim här..

 

       

 Bröderna....

Det två kan verkligen få en att skratta.!   de har galen humor och skämtar jämt!

 

Jag är så lycklig att jag får skratta så mycket tillsammans med mina barn.,

 

även fast vi går igenom   en  smärtsam period,  så har vi alltid haft lätt  till ett skratt... 

 

det har  liksom blivit " vår medicin" ...


skrattet både dämpar o lyfter!

 

Så kära vänner, skratta o upplev glädje, så ofta ni kan!

 

framför allt  i era tunga stunder.. tro mej , skrattet,  lyfter bort en bit o ger plats till andra lättare  känslor..

        

 

Kram !  

Skapa flashcards