cajsadiva

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av cajsa jussila - 3 februari 2011 11:15



torsdag... 3 februari... vad händer idag?

 

                    

inte så mycket... har städat , gått en promenad med lady... ringt några viktiga samtal.. o druckit ett par muggar Te..   

 

  har även  planerat inför Mios 20 år fest.

alla gästerna e bjudna , o fått svar att samtliga kommer.. 50 pers.. kul!   ..

 

      De e många födelsedagar att fira..

almanackan är fullbokad, varje helg i  flera veckor framöver.. !

 

      på fredag blir det inflyttningsfest/ födelsedags fest hos vännen Heidi..  

 

          

en go vän, med ett härligt  leende !   

 

            på fredag blir det även  Bio!!  

 

      carro dimi                och Mio ska tillsammans gå och se,

 

 

           Disneys Nya Film Trassel!

 

 

 

 

   verkar vara en rolig å gullig film..      

jag måste absolut oxå se den! hi

 

 Dimi och jag var o  såg ..

Prinsessan & Grodan...

 

    

 

   

det blev mycket skratt   vi gillade den!tummen upp..  så söt! 

     

        vi är nog film freaks i denna familjen..

Älskar att samlas framför en bra film...

    

 

    

 helst i soffan me kuddar täcken o en skål pop corn   hihi

 

    idag ska jag laga en rotfruktsgratäng..

 

             

steka kyckling o sallad till det.. 

 

Väntar på att Dimi ska komma hem från skolan.. då ska vi baka bröd..!

    

          

vi trycker i oliver och  fetaost i degen..nja i halva degen, eftersom inte nu  alla gillar oliver /fetaost...

 

Men det blir ett riktigt gott.. mums mums bröd!    min mamma brukar baka  det.. 

  

  nu plingade  till,  i min mobil.. ett sms...   

från Linda... vi ska ses i stan...så¨farmor anka får träffa sötnosen Celinn   

 

      

 

pga mitt rygg besvär.. (som aldrig tycks gå över..   ) så kan jag inte bära henne... men sitta o gosa de kan jag allt!!   

 

kram till er alla !

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards