cajsadiva

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

trevlig Helg!

Av cajsa jussila - 7 februari 2011 09:39



Hej kära vänner!    hur har Er helg varit?

 

Min har varit väldigt bra, i fredags var vi på födelsedags firande...    vännen Heidi , som fylla år... hon hade gjort super goda pajer , vi åt som bara den! hih..

 

Här är några bilder från kvällen.-

 

        

 

  Här släpper Petra, Heidi & Anette loss   

det blev mycket dans..  Skoj! hi

 

                 

    moster var på glatt humör, som alltid! hi

 

    

 jag och kusin sussie.. (värst vad jag ser stöddig ut! ) haha

 

     

 

Glatt gäng!! Kusin Linda, Svägerskan Bitte, Moster Bibban och  Linda.-

 

                

 det blev lite mys i soffan med Darlingen me!

 

    

åh va de lyssnar koncentrerat!  hi 

 

      

 

Jag o Heidi.. Tack för en Rolig kväll!!   

 

 Dimi var hos Mio och Carro..

de var och såg på Bio, Disneys nya film,Trassel ..

Efter Bian  blev det Thai mat , myspys !  

 

                              

 

Lördagen gick verkligen i myspys andan.. hih

Arek jag, Dimi och Dixi kollade på filmer hela kvällen!!

käka gott o fyllde soffan med täcken.. de var så mysigt!

 

Igår söndag, tittade Kim med familjen upp..

 

   

e hon söt eller?? hih

 

                 

sockertopp!      

 

    

Så min Helg har verkligen varit bra, umgåtts med alla barnen, vännerna o Darlingen.!    

Kram

 
 
Ingen bild

Karin Hack

7 februari 2011 10:20

Mysipysi helg. Jag mös med bästaste Kevin och Katarina var också hemma, men sin kille.

Kramar Underbar!

cajsa jussila

7 februari 2011 11:23

ja myspysa e gött :)) massa kärlek till dej o barnen!

 
Ingen bild

Karin Hack

9 februari 2011 09:38

Cajsa! En blogg ska man skriva i VARJE dag ;)
Saknar att läsa, kom igen nu...
Lite andligt tack. Har din 'kompis' slutat läsa din blogg?

Pussar

cajsa jussila

9 februari 2011 09:48

hej söta vän!! hahahh ja jag vet att jag e slarvig på att skriva :-D de kommer mer andlighet.. om en liten stund... håll utkik:)) pössss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards