cajsadiva

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av cajsa jussila - 11 februari 2011 09:02

God fredags morron  

 

Darlingen tog sovmorron..de blev mysig frukost stund o morron pussar   hihi

            

 

jag ska strax börja renbädda o städa toa..

 

mindre mysigt hihi

 

Idag kommer farmor ankas gosse...Kevin

        

 här med lillebror Lian o faster Dimi...

Lilla lian ska oxå komma till oss en helg..

men jag  tar helst, en åt gången... hi

 

    Nu på förmiddagen ska jag ge medial vägledning, till en man o kvinna...

 har haft änglar runt mej hela morron    

de visar ,att de har mycket att förmedla!!

 

    jag känner ett sådant lugn med änglarnas närvaron.... drf har  jag ju en hel del, prydnads änglar i mitt hem...  igår köpte jag en Ny! hi

 

            

 

             Änglar finns alltid nära oss...

 

     i går fick jag kontakt med en ung kille som pga olycka  hastigt lämnat  jordlivet...

 

han ville  lämna budskap o kärlek till hans flickvän... det var  så fint   ...  han var så sprallig o glad... en enormt glädjande energi!

 

                                 

 

Jag längtar lite till söndag.. när vi ska på kyrko besök.. den trygghet o sinnesro, kyrko väggarna ger.. finner man ingen annanstans..

 

Efter kyrkan ska vi åka o shoppa  lite  på Nova Lund..   Dimi vill ta en titt inne på H&M.

 

              

Sen tar vi o njuter av en god lunch... så vi orkar gå o shoppa , ett varv till ! ihihi  

 

Men idag e det ännu fredag.... ska ta itu med  mina "måsten".. I eftermiddag drar vi till leksaks affären, Kevin o Dimi ska få¨välja nåt ... under rimliga summor så klart! hi

sen blir de mys kväll.. samling i soffan!   

 

Härlig fredag till er Alla... kram!  

Skapa flashcards