cajsadiva

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av cajsa jussila - 12 februari 2011 11:22



Hipp hipp hurraaa.. idag firar vi Evelinas o Tösens födelsedagar!   

 

        

 

i eftermiddag firar vi dom med sång o presenter

    Dimi ringde o sjöng för Eve i morse...

happy birtday     jag fick oxå gratta.. hi

dom skulle precis laga goda ...   

 

              

 

Prinsess tårtor... .        mums      

 

släkt o vänner kommer och  fira glatt tillsammans... kul !  hi

 

I dag har Kevin o Dimi lekt kurragömma .. jag har pysslat o ska strax fixa lite lunch till dom...

 

        barnens favorit!

 

rester från gårdagen... i går hade vi en mysig kväll.. vi samlades i soffan med lite kvälls fika o en rolig film.. Oliver & Gänget       

 

      

täcken o gosedjur..   Kevin har fått eksem i ansikte , jag smörjde ín honom med en bra oliv salva.. o någon timme senare så var rodnaden borta!  

 

            

sömnig gosse... gäääsp.. "farmor, jag  kommer hålla mej vaken så jag kan se hela  filmen" sa han när jag undra om vi skulle gå lägga oss o läsa en bok .. hih

 

han höll sej vaken, o stupade i säng 2 minuter efter att filmen slutat!    

 

                  

       Darlingen o jag satt upp o kollade på en film efter att barnen somnat..

 

         

julia roberts nya film...hade längtat att få se den.. men vilken flopp!   vilken besvikelse!! både jag o Arek tyckte detsamma.. det var en massa god mat i filmen , det gjorde oss båda  bara väldigt hungriga... ! hih

 

  en annan kvinnlig skådis som jag gillar är Jennifer lopez. .hennes filmer e sådana som når  både hjärtat o magen.. man blir glad o fylls av värme..' mycket skratt.. " må- bra -filmer"   

 

       

The back up plan... en film jag kan rekommendera.. se den!!   

 

när jag ändå e igång så kommer här ännu ett filmtips...

 

              

      the last song... en härlig film som berör..  

 

Nu ska jag hoppa i duschen så vi kan bege oss ut på stan.. .pga  det snökaos som plötsligt bröt ut här i Eslöv i går kväll.. . så blev de inget besök på leksaksaffären ! 

 

       

             idag blir det av!     

 

Kram!!

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards