cajsadiva

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Kalas...

Av cajsa jussila - 13 februari 2011 10:43



God sönda!!    Gårdagen var trevlig.. först blev de ett besök på Lekia.. där kevin & Dimi fick välja något .....

 

Kevin valde flera små bilar..

Dimi en modell målarbok o färgpennor..

 

            

de blev helnöjda.-.   vi promenixade lite i stan  o mös, sen var det dax för kalas!   

 

 

          

Eve hade bakat fina prinsess tårtor , rosa & vita.. tyvärr fick jag inte me den vita.. den var så fin.. !

 

       

Födelsedags barnet Alva-tösen..myser med farmor Gittan..   

 

O här sitter hon med mormor Bitte, som inte ville va med på bild! hihi

 

       

 

   det var jätte trevligt o Kevin hade så skoj med kompisen Jontahan.. Alvas storebror..

 

       

fina kompisar.. !

 

Sandra ,jozef o tösen höll oxå till inne i barnrummet.. 

 

      

Lilla Celinn o mamma Linda... stod i köket med de andra ... 

     

kim med barnen Celinn & Kevin   

det blev samling i köket.. visst är de märkligt att man dras dit?? hihi

 

Mio och Carro skrattar glatt!

 de blev många goa skratt   hih

 

Efter kalaset , gick vi hem o lagade middag... korvstroganoff..      

Mio o Carro kom o käkade...     vi var alla trötta o samlades framför melodifestivalen..

 

Rätt låtar gick vidare!   

 

Nu är det sköna söndan o Mamma kom i förmiddags o strax efter kom  Ida och Lian..

 

    

det blev lite fika ,Toast Yoghurt, Kaka & Saft..   

Mamma tog med  Dimi sen o  gick en sväng till kusin Sussie..

 

jag o arek  röjde lite efter helgens kojor ! hihi

 

de ser ut som att vi inte hinner åka till kyrkan I Lund!... Gudtjänsten börjar om en liiiten stund!   

"Vi åker till  kyrkan nästa helg", säger Arek..

ok.. nickar jag..

 

Men en sväng till NovaLund blir de..

Ha en skön sönda.. kära vänner.. kram!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards