cajsadiva

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av cajsa jussila - 18 februari 2011 08:46


God morron!    de blåser kallt ute, så jag värmer mej med mitt morron te..   

 

nu på förmiddan ska jag träffa Mio & Ville...

 

        

 

Lillebror Ville.. hiih

 

                               

                                      Mio.....

 

                               

 

Vi ska handla det sista till festen..smått å gott!

 

runt halv 12, ska vi träffa  Eve, Dixi Och Tösen...

 

 

                      

 

                          Lunch på stan!

 

Sen ska jag möta Dimi efter skolan, vi ska klippa oss! Vi båda är vääldigt långhåriga nu... så vi behöver ett hårlyft! ihi

 

                       

                   

   

I eftermiddag hjälps vi alla åt att köra, bära o fixa allt klart , bord stolar dukning osv..

I morron blir det Fest!!   

Då vi firar Mios 20 års dag!!      

 

Nu ska jag äta  mina mackor o sen bege mej...

ha en härlig fredags morron,   kram!   

       

Skapa flashcards