cajsadiva

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Ikväll Firar vi MIo!!

Av cajsa jussila - 19 februari 2011 10:22




         i kväll firar vi Mios 20 årsdag!!   



                       


                 HIPP HIPP HURRAAAAA...   

             

Gudbarnet Alva kommer så klart o grattar!

 

 o många många fler.. hih        

 

 

      

 

här har vi kusinerna..!

 

vi ordnade det mesta i går, endast dukningen är  kvar..

 

Mio spelade en truddelut    när allt var på plats!

 

        

             lät bra , som alltid!     

 

i kväll ser vi framemot mycket sång & gitarrspel...     hih       

 

 

Ska lämna Dimi till hennes kompisar,

 

       

          dimi,  Jennifer, eddie och leila...

 

dimi ska sova över hos dem.. det ser hon så framemot!

 

  vi var och klippte oss i går..

 

          

 

frisören Emily klippte...

 

        

             så fin hon blev...   !

 

       

Du är jätte duktig Emily... !! vi kommer  absolut tillbax! hi  

 

 Dimi fick testa löshår! woow så snygg hon blev!! hhii

 

           

                      tjusiga lockar!!

 

           

 

På hemvägen sa hon..

"mamma jag såg  ut som en Filmstjärna!"  

 

" aaabsolut!" svarade jag...   hih

 

               

 

        avslutar med en kramgo bild   

 

kram!!

 

 
 
Ingen bild

Abetare

19 februari 2011 11:36

Aww vilket fint kort på barnen <3 Dimi är så välkomen <3 Barnen längtar. Ha nu så super kul och Hälsa Mio Ett stort GRATTIS <3

cajsa jussila

19 februari 2011 12:05

Tack Min underbara söta Abbe.. :)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards