cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Nymålat..

Av cajsa jussila - 4 mars 2011 08:50



Äntligen är köket klart!... penseln är tvättad o det doftar nymålat...  

 

 

 

            

                    här är resultatet!  

 

         

         

 

   min fotovägg har jag haft i alla år.. gillar att ha mina kära omkring mej , när jag äter hihi

 

     

        köket är hemmets hjärta  

 

     Nu ska jag duka fram lite frukost till Darlingen som strax kommer o gör mej sällskap...

 

 

 

                     te o bullar...

har köpt hem ingredienser till  solros bullar/bröd.. det ska jag o barnen, Dimi och Kevin baka i kväll... Så har vi gott färskt bröd till morgondagens frukost..!   

 

 

 

    testade att ta ett foto,på mej o dimi med min mobil hi

       

 

         ops... bilden blev ju inte precis som jag tänkt mej hahah...

 

    gjorde ett nytt försök.. o lyckades!!

 

       

   

          

         min mysiga lilla hörna.-   

 

  Nu ska jag som sagt bre några bullar o koka gott te..    God morgon kära vänner!

vi ses lite senare, under dagen... kram  

 
 
Ingen bild

christine

4 mars 2011 15:14

Såå fiint vännern.. hemtrevligt mysigt... ja ett riktigt Cajsakök.. men ditt hem är som jag sagt innan mysigt välkomnande och hemtrevligt... bra jobbat!!!!

kram <3<3<3

cajsa jussila

4 mars 2011 15:18

tack söta vän... du e alltid sååå välkommen.. alltid lika skoj att se dej:-))

 
Felicia

Felicia

4 mars 2011 15:25

Blev jätte fint! :)

http://felicialangstrom.blogg.se

cajsa jussila

4 mars 2011 15:27

Tack felle.. :)) kom snart o hälsa på:)) kram

 
Ingen bild

Karin Hack

4 mars 2011 16:26

Ha en underbar helg!! Så fint du har de nu!

Pussar och kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards