cajsadiva

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

ryggont!!

Av cajsa jussila - 9 mars 2011 16:08



Fy vad jag har haft ont i ryggen!!  

 

haft problem med ischas i en längre tid...

värken, besvären har "kommit o gått"...

 

i söndes morse kom den... igen...

 

hela ryggen låste sej o jag kunde inte ta ett steg!!  enorm värk o smärta i rygg o ben...

 

 

            

 

 

Dagen efter, måndag blev det värre...

Arek min fina älskling beslöt sej för att stanna hemma fr jobb...

                                             

 

 

Jag behövde hjälp med det mesta..  låg i soffan o grät av smärta

det var hemskt!   

 

Ringde min moster Bibban..  

hon är massör ... så hon kom och masserade mej... det gjorde så ont , men det gav resultat!

 

Jag kunde äntligen gå ett par steg!

 

Eftersom jag gått "för länge" med detta problem, så kommer de att ta tid, att bli av med det...

Bibban kommer hjälpa mej med massage , så jag ska bli av med ischas besvären...

 

    Tack Moster , Du e guld värd!!  

 

idag mår jag bättre.. kan vara uppe o gå ett par runder ... stor förbättring mot från  i går...  

 

Gud så  liten man känner sej, när man är oförmögen att  röra sej...

 

den tacksamhet jag känner för Arek , går ej att i ord beskriva...

 

Jag har sovit i soffan i två nätter , o han har legat brevid, o vänt mej en gång i timmen!

 

 ej kunnat vända mej själv o det har varit olidligt att ligga på samma håll, en längre stund...

 

Arek har gett mej massa stöd o tröst..

 

men hur mysigt är det att ta me darlingen på toa?   

bli på och avklädd, för att man ej kan själv?

 

 Han har funnit där till 100 %

 

Tangentbordet räcker inte till ,för att jag  ska kunna beskriva min tacksamhet!

                                

 

Tänkte sätta in några bilder från helgen... kevin var hos oss fr fredag till söndag..

 

     vi hade utedag på lördan...  

 

   solen sken o barnen lekte glatt...

 

.. Det var vår i luften...   

 

        

 

       

 

Rolig bra helg, tills värken slog till.....

 

  

 Passar på att tacka Er alla som sänt söta krya på hälsningar...        Den Bästa medicinen!!

 
 
Sari

Sari

9 mars 2011 16:59

hoppas att det snart går över.Fy så tråkigt.Styrkekram här från mig - dig

(inväntar din dotter som ska komma på besök idag)

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

9 mars 2011 17:31

Tack sari... :)) känner mej bättre o bättre för varje da.. tack o lov!!
Hälsa gott till Pontus & Dixi... ha en fin kväll.. kram

 
Ingen bild

Karin Hack

9 mars 2011 17:02

Min fina underbara vän.
Vill inte att du ska ha ont, jag ska komma och blåsa bort den dumma värken.. <3

cajsa jussila

9 mars 2011 17:30

Din värme o vänskap e såå fin.. tack

 
Ingen bild

Anette HBG

10 mars 2011 00:18

Krya på dig min vän..... styrkekramar

cajsa jussila

10 mars 2011 09:28

>Tack rara Nettan

 
Ingen bild

Karin Hack

10 mars 2011 10:37

Hej Underbar! Håller på med ännu en överraskning, du får INTE "titta"

Vet inte om jag får svar, eller vad det är för svar.

Pussar.

cajsa jussila

11 mars 2011 08:06

vad har du nu hittat på?? hahahah berätta :-D

 
Ingen bild

Karin Hack

11 mars 2011 08:58

Nej nej nej, inte förren jag fått svar hehe :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards