cajsadiva

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Kärt Besök!

Av cajsa jussila - 15 mars 2011 11:20


Solen e kommen , jag e på ett "strålande humör"                                      

 

I dag skulle jag egentligen varit med Dimi i skolan... bara för att det är så kul!

    

   barnen e så söta på alla sätt o vis!   

 

Men Lillbrosan Ville kom och överraskade!!

    

han ville ha lite luft ombyte.... så  han satte sej i bilen o körde ner till syster o bror!  160 mil!     hih

Ville bor i Haparanda...

idag  ska vi  till Mio o hälsa på och laga lite lunch..

Ville stannar nog ett par dar, så vi hinner med en del skoj!

 

Föräldradagen blev uppskjuten, till nästa måndag.. det var inga problem för Dimi..

Vi brukar vinka till varann på dagen, hennes skola ligger granne med vårat hem.. perfekt!  

 

återkommer lite senare... ha en härlig da´

Kram!   

 
 
Ingen bild

Karin Hack

15 mars 2011 12:42

Ahhh myspys med en bror.. En bror som uppskattar och respekterar sin syster.. Inte som min alltså!

Kramar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards