cajsadiva

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av cajsa jussila - 16 mars 2011 08:31



En kvinna , vid namn Anna, ringde o önskade  kontakt med hennes bortgågna mormor...

 

mormorn fanns redan vid min sida, när telefonen ringde.. Hon var redo att sända budskap!

 

 

"ta hand om mina blommor", sa mormorn


jag försöker , svarade anna...

 

hon berättade att hon fått flera blommor av mormorn, efter hennes bortgång...

 

Mormorn visade mej två  små flickor...

 

"det är mina döttrar" svarade anna...

 

jag hör ordet "seperation"...

 

Anna bekräftar att hon o hennes man ska skiljas..

mormorn säger att speciellt den stora flickan är ledsen över föräldrarnas beslut...

 

Annas röst blir darrig , " det stämmer,

 

 den äldsta dottern är  förtvivlad över familjens situation", säger hon.

 

Mormorn förmedlar att hon tröstar dottern..

att flickan även känt av henne.!

 

"Ja, det är sant"! utbrast Anna....

 

"hon har berättat att någon har smekt hennes hår"!

 

Jag ser ett gult hus med en liten trädgård...

 

"det är huset som jag varit och tittat på"

säger Anna...

 

Mormorn nickar o ler..

"jag  tolkar det till att huset blir ditt" säger jag..

 

Anna berättar att hon lagt ett bud..

 

"jag ringer o berättar om huset blir mitt" lovar hon..

 

Innan vi avslutar så visar mormorn mej en  armbandsklocka..

 

Anna, skrattar o berättar att hon bär den klockan, den var en gåva från mormorn!

                 

                           

 

Har haft några kvinnor  nu på sista tiden som alla varit mitt i en seperation!

ganska lustigt faktiskt.. 

 

 deras guider, kära på andra sidan, har förmedlat, att  så viktigt det är att vi tar hand om varandra o kärleken...

 

Men att inte bli olycklig av den!

 

 ... att inte  fastna i en relation som tar "död på en inne ifrån"

 

alla dessa kvinnor som jag talat med ,har alla suttit fast o varit olyckliga, men som fått energi o styrka av budskap fr andra sidan..

 

Alla  har ringt tillbaka , tackat  för att de fått tillbaka styrkan !

 

jag blir alldeles upprymd av det!

själar på andra sidan, finns Alltid med oss , de  sänder  den energi o kraft vi behöver!

 

 

       

             kram o kärlek till er Alla   

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards