cajsadiva

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

ännu en Ny dag...

Av cajsa jussila - 17 mars 2011 10:03



Go förmidda.... idag är det torsdag 17 ,mars..

 

 

ingen sol i dag... men inte så kall vind som i går... då det var riktigt kallt! brrr   

 

Umgicks ett par timmar med vännen Christine...

 

     

tur jag hade mössan på , som värmde gott hih

 

Christine bjussade på lunch... 

 

    

smal korv med mos och räksallad... mums!

 

Plötsligt när vi stod utanför gatuköket, så dök två kända fejs upp!! hhi

 

    

 

            sonen Kim o Darlingen!!   

 

 

brosan Ville e ännu kvar... han åker hemåt nästa vecka...

 

        

            Dixi och morbror Ville..

 

 

Mio är ännu dålig.. efter kräksjukan som kom för 10 dagar sen  så ,har han  inte riktig återhämtat sej.

han är blek o trött...

 

 

      

 

Jobbigt att se... igår ringde jag  till onkologen.. vi har ju ännu kontakt med dom.. 

Mio har sin läkare där.

personalen,är helt suveräna!

Lyssnar o tar ens oro på allvar...

 

 

 i morse lämnade han prover på vårdcentralen, jag ringer och får provresultaten i eftermidda..

 

kanske behöver han lite blod.. de fick han sist när han kände sej hängig..

 

 

idag ska jag o några andra tjejer gå och hälsa på Sandra... (som jag är faster till...)

 

    

Hon och hennes kille Josef, har blivit sambo! 

 

   Jag ska nu först ta ett varmt bad innan jag drar i väg...

 

Vi hörs i eftermidda... kram!   

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

17 mars 2011 11:30

Mmmm de såg gott ut, tur man ska på lunch nu..

Kramar!

 
Sari

Sari

17 mars 2011 12:34

hoppas att Mio snabbt piggnar till
Guls åt alla som ger blod

http://www.tuulikki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards