cajsadiva

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Lite från gårdagen....

Av cajsa jussila - 18 mars 2011 08:59

 

snöööööö...vaknade i morse o tänkte ,

"Vad hände"??    nej nej inte snö..

hade ju fått för mej att Våren var kommen!!

 

Nåja, tur att mössan o vantarna ännu ligger kvar på hatthyllan....

 

 

Tog en bild på Dimi när hon gick till skolan i morse..... brrrr...-

 

      

vinteroverallen åkte på!! hihi

 

 

   Mios prover var Bra!!   

Alla hans värden var helt Normala!

  yiiipiiiiii

så hans trötthet beror tydligen på att han sover illa... Endast ett par timmars sömn, räcker inte!

... Men nu efter att han fått veta att alla prover visat bra...

har han säkert sovit jätte gott!   

 

 Igår var jag o fikade hemma hos Sandra...

 

  

veronicas hemmabakade kanelbullar... sååå goda dom var!   

 

       

här har vi Veronica & Eve...

 

det blev mycket tjejsnack o skratt...    

      

Lilla Tösen va så klart oxå me o fikade goda barnkex...   

 

  

Veronica å Jag... ( hon är maries dotter)..

 

      

             systrarna Eve & Sandra...     

 

 

fika gänget..! kusin jeje Virre Eve & sandra...

 

Mycket trevlig träff med mysigt goa tjejer  

 

Idag e de åter Fredag..  

 

Ska storhandla idag... fylla kyl o frys... maaat! hihih

 

jag kör alltid 2veckors matsedel...

köper hem Allt till de 14 middagarna... super smidigt..   

 

I kväll ska  Mange, stora barnens pappa  spela på stenson.. hotellet i Eslöv..

 

        

   Det kommer nog dra en massa pers..!  

"alla ska dit"...

 

Nu ska jag ta o äta lite frukost o röja här hemma... Om några timmar kommer vännen Christine på besök!

       

Önskar er Alla en fin fredag!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards