cajsadiva

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av cajsa jussila - 23 mars 2011 15:41

   



                              Hello hello hello....   

 

           

Hur står det till?? här e de fiiint...   laddar  o packar inför resan..!!

 

                                           Tusan va kul vi ska ha!! yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   

 

Vi åker fr KARLSKRONA... så bilarna  från eslöv,startar vid middagtid på fredag... då åker vi till Emma  , kusin Challe, o deras två söta gossar.. de bor iKarlskrona.

hemma hos dom blir de Lite förfest innan vi hoppar ombord!

 

       På lördag kväll är vi tillbaka.....

'

brosan,Raine har bastu & whiskey kväll på lördan...

en del gubbar,grabbar kommer ...

Min Darling med!! 'så vi kommer säker våldgästa dom på lörda kvällen...   hihi

 

    I morn kommer Christine till stan(bor i höör)

 

      vi ska shoppaaaaaaaaaaa     

 

                                            Min vän å Jag..  

 

 

  Sist vi sågs hade hon med 2 söta presenter till mej...så gulligt av henne.....   

 

    söt ängel  och en ny sten till min samling, tack Vännen!!  

 

Dimi blir hemma med Arek .. de ska mysa ,äta på restaurang ha filmtajm o äta massa godsaker...  

 

       

 

På lördag eftermiddag lämnar han henne till storebror Mio o flickvännen Carro.....

 

Nu ska jag duka fram maten...  En mör Stek med potatis sås o massa tillbehör... åhh så gott det ska bli!!   

 

God eftermidda till er alla..- kram  

 

Ovido - Quiz & Flashcards