cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

EN SNUVIG DAG....

Av cajsa jussila - 29 mars 2011 16:06



Atjoooo...... flera av oss som var på kryssningen har blivit små sjuka... DEN POLSKA VINDEN SLOG PÅ MINSANN...  

jag har legat hela dagen......

 

Hade tänkt laga pannkakor till Mio på hans lunch..

men han hade varit hos tandläkaren... "kan inte äta på ett par timmar" sa han o lade sej i soffan o vilade sej en stund i stället....

 

 

Min gudbarn Eve.. som jag oxå är faster till , tittade upp idag på en liten fika.!

 

       

 

 

 

Dimi kom hem fr skolan o var så sugen på att gå och fika..!

 

vi brukar gå till skafferiet ett mysigt fik i stan...

 

vi var där förra veckan.....

 

     mums va goda baguetter..   

 

       

vännen Christine var oxå med!

 

   Dimi fick en ny målarbok o pennor....

 

          

 

Idag ska jag be DARLINGEN ge mej lite fot massage!!   

mina fötter känns trötta o ömma....

 

Arek har blivit så sjukt långhårig igen... MASSA hår o skägg...!

hahah

       

  så här ser han ut nu ...   hahahaah

denna bild togsför 1½ år sen... ... han har haft massssor av olika frisyrer sen dess... men återkommer alltid till just denna... VARFÖR!???   ihi

 

 

  BROSAN O AREK

 

  

HÄR HAR DEN LÅNGA MUSTACHEN ÅKT AV!!

 

     

här åkte håret även av!! hih

 

    men snabbt e håret utväxt o skägget tillbax hahah..

här med Mange  o min kusin sussie...

 

 

Nu ropar Dimi .... "mamma kom o hjälp mej!"

hon står i köket o ska laga till nåt.. 'bäst att kolla läget! hih

KRAM!

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

30 mars 2011 10:13

Witamy w Szwecji :)

Pussar på dig.

cajsa jussila

30 mars 2011 15:09

ihii iii :)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards