cajsadiva

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

andliga aktiviteter i ens hem...

Av cajsa jussila - 14 april 2011 19:18


Fick  precis ett sms från Siv, kvinnan som det handlar om i inläggen  ... "argsint ande" och "hjälp mot ljuset"....

 

I tisdags lyckades  vi äntligen  att få den argsinta ande mannen gå in i ljuset där hans mor tog emot honom med utsträckta armar..

Visst är det väl helt Underbart och fantastiskt, att våra kära väntar  på andra sidan o tar emot oss, när  vårt liv på jordelivet är över...  

 

Har skrivit ett antal inlägg om Siv o hennes familjs kamp mot denna andeman.. det har varit så kämpigt för dom..

 

Mycket av deras energi och kraft har gått åt!

 

Siv har från första början gett hennes godkännande, att jag får skriva om deras dramatiska upplevelser..

 

Ikväll fick jag ett sms från henne...

 

"här har varit lugnt, jag tackar dig av hela mitt hjärta,för hjälpen! Hör av mej om jag märker något"...

 

Hoppas då verkligen inte att hon hör av sej,för att  berätta  att HAN kommit tillbaks!!

 

Jag tänker ofta  på Siv o hennes familj...

önskar dem all ro o glädje man kan ha...  

 

                 

Att ha själar som stör .. är inte alltid så trevligt...

 en envis själ har nu  stört min son Kim  ett antal gånger !

han ringde förra vecka o berättade att han suttit o surfat i vardagsrummet, teven hade även varit igång...

 

Plötsligt hade teven  bara stängts av!!

 

Kim hade  rest sej upp för att kolla , om den gått i sönder.. men  snabbt konstaterat att teven var ok , då den gått igång!

Han hade gått  in i köket o när han komit tillbaks så  mitt framför hans ögon, stängdes datan !!   

 

 Jag vet ännu ej vem det var som "störde honom, el ville ha hans uppmärksamhet"...

 Kim  o hans sambo  Linda, har haft en del andliga aktiviteter i deras hem...


                                      


                         Får nog  ta och  "kolla upp det "  !

                               

                        Kvälls Kramar till Er alla...  

 
 
Ingen bild

Anne

14 april 2011 21:35

Hej Cajsa! Hoppas att allt är bra med dig. Du, kommer du ihåg att du var i kontakt med min dotter Sofie för ett tag sen och fick kontakt med hennes avlidna pojkvän - Ph? Nu har i alla fall något konstigt hänt henne och hon tyckte det var obehagligt. Igår, tror jag det var, fick hon ett tomt mail från hans hotmail. Det är bara hon som kan lösenordet och hon har inte varit inne och skickat till sig själv. Hon var märkbart skärrad igår. Jag har inga förklaringar, men du har kanske? Kan det vara så att han försöker ta kontakt med henne eftersom hon mår sämre nu än hon gjorde innan och tänker mer på sin förlust nu än innan. Jag bad henne ta kontakt med dig eftersom hon haft kontakt med dig innan, men hon vill inte tränga sig på. Snälla kan du hjälpa mig att hjälpa henne. Många kramar från Anne i Flyinge :)

cajsa jussila

14 april 2011 21:43

Hej Anne! tack för ditt mail... självklart vill jag hjälpa Sofie.. hon ska absolut inte känna att hon tränger sej på! jag sänder ett mail till henne på facebook..... varm kram cajsa

 
Ingen bild

Anne

15 april 2011 12:13

Hej Cajsa! Du är en pärla!!! Du anar inte vad det betyder för mig. Ha en underbar helg.. Kram Anne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards