cajsadiva

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

kvinnliga guiderna....

Av cajsa jussila - 17 maj 2011 08:38


Tänkte börja denna morgon att berätta om de två kvinnliga guider  jag haft efter mej i helgen..

 

I meditationen tog dom kontakt... jag fyller alltid  mej med ljus o värme   ,  som ett  beskydd..

                                                  


             

 

Båda kvinnorna var ljusa o långa... och de båda bar klännning o hatt... eleganta kvinnor..

 

Den ena kvinnan var mer talför än den andra...

 

hon förmedlade att en yngre man stod o väntade på att få lämna ett budskap...

jag såg en liten skymt av honom..

en lång man med svart hår  i ca  30 års åldern..

 

Jag förstod inte riktigt vem han ville lämna budskap till..

Men den kvinnliga guide menade att han var ivrig!

 

Tyvärr  fick  jag nonchalera det hela, eftersom jag inte hade någon hos mej, att lämna något budskap till!

 

de kvinnliga guiderna sände mej även, ett budskap om att ta det lugnt..

det brukar betyda att jag ska "rensa" ... att jag fyllts med för mycket energier från  andra sidan!

 

På söndags morgonen tände jag en rökelse o rensade hela hemmet o mej själv.. Det är befriande!!

allt känns så  lättare inombords..

 

 

Så i går ringde en kvinna , bara  efter ett par minuter  in i samtalet, såg jag  den  mörka mannen ,skymta åter förbi!!

 

då förstod jag att de var till henne han väntat på att få sända ett budskap..

Det visade sej att mannen gått bort ,drygt 30 år gammal..   och kvinnan  som jag hade i  luren var hans tvillingsyster!

 

Samtalet blev starkt o känslosamt..  men mycket glädjande!

 

När jag senare mediterade , såg jag  de kvinnliga guiderna 

stå en bit bort.. men de stod ändå så pass nära , att jag såg dem le!    hi...        

                                        kram!

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards