cajsadiva

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Mio & Carros Bal:)

Av cajsa jussila - 23 maj 2011 10:57


I lördes var det dax för Mio o Carros Bal.!!

 

De var så underbart fina, ögonen tårades , vi blev så berörda

av deras utstrålning, på deras  Stora Dag....  

 

 

     

 

  

 

      

Carros klänning var helt fantastisk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  stylade  från topp till tå:)

 

 

 

 

    

  Ett Sånt Vackert Par!   

 
 
Sari

Sari

23 maj 2011 11:22

jättefint!!!Förlovade de sig eller vad?

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

23 maj 2011 13:27

hih hej sari... nej det var Student Bal.. :)) kram

 
AnnBritt

AnnBritt

23 maj 2011 14:45

Åh! Så fina bilder på fina ungdomar. Och sån tur med vädret... Det är något speciellt med dom unga som har livet framför sig. =)

http://detskiralivet.blogg.se

cajsa jussila

23 maj 2011 20:33

tack AnnBritt för din fina kommentar :)
kram

 
Evelina

Evelina

23 maj 2011 18:07

JÄTTEFINA!! :)

http://www.evelinalangstrom.blogspot.com

 
Marie

Marie

23 maj 2011 21:50

Åååå, så fina dom är...vilket vackert par:))
Kramizar!!

http://www.emilbenjamin.blogg.se

 
Ingen bild

Karin Hack

24 maj 2011 14:08

Sååå fina :)

Kramisar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards