cajsadiva

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av cajsa jussila - 4 juni 2011 09:24


Denna soliga morgon drack jag Mitt morron te ,  ute på balkongen!! nice...

 

                         idag firar Eslöv 100 år!!    

 

 

Jag började tvätta halv 8 i morse.. har en maskin kvar sen , ska jag laga till en lunch på pasta o god sås..

Arek åkte o jobba tidigt i morse.. han har ett byggföretag, så det innebär att han får  jobba långa dagar o helger..     han sliter hårt , medans jag njuter av vår vackra sol..

lite orättvist e de ju!...

 

Men i dag slutar han till lunch , då vi ska dra till STADSFESTEN....   

 

Kevin skulle egentligen  komit igår,              

 

                     

men hans mamma fick förhinder..

självklart  blev vi besvikna. jag hade köpt godsaker som han tycker om,  att fylla picknick korgen med, o en ny boll till honom...

Kevin Älskar att spela fotboll hih...

vi letar upp en ny helg, så han kan komma o vara hos oss ...

  

Jag har en god relation med  Kevins & Lians  mamma Ida..


     


 

har även e god relation med Linda.. Celinns mamma..

vi ses ju oftare... eftersom hon lever tillsammans med Kim....

 

 

    denna bild togs i onsdags... på Dixis student fest....

 

Det är viktigt att man kan vara vänner för barnens skull..

jag o Magnus har en mycket god relation...  det betyder så mycket för våra barn...

 

När de var små  brukade  de säga ,

 

 "våran mamma & pappa e bästisar"' hi

 

Barnen var små när vi bröt upp... Dixi var endast 6 år..

det var  jätte tufft att bygga upp en vänskaps relation efter många år tillsammans..

Vi hade många tvister Jag o Magnus.. Och bråken tog hårt på oss alla, framför allt på barnen..

 

så vi beslöt oss för att Kämpa för att hålla ihop som vänner, för våra barns skull..

 

 

Och  känns fantastiskt att man som förälder,  kan ge ens barn den tryggheten , trots att man separerat...



                 

                      stolta föräldrarna med dottern..   

 


 

Nu på morgonen , ringde sonen Mio från ett hotell i Malmö..

 

han gav Carro en heldag på spa med en övernattning på hotell, i student present!..  

 

     så nu var dom där... ! Dom åkte dit i går o fick en hel dag på spa,  med pooler bastu  behandlingar ,osv... niceeeee...

 

   " Mamma det var underbart fint & skönt" sa han... 

 

Tror jag det, när jag såg denna bild!! åhhhh....

 

De kommer hem i eftermiddag... då får jag höra mer o se på bilder!   

 

 

ha en härligt bra da.....    kram!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards