cajsadiva

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

andebarnet som besöker mej då och då...

Av cajsa jussila - 23 juni 2011 09:55


Ni som läser min blogg, känner till det andebarn som besöker mej då och då...

 

Förra veckan kom hon igen.. (jag tror att det är en flicka,liknar  Dimi bakifrån.. brunt hår, fast hon är  lite kortare än Dimi)..

 

I alla fall så gick vi och lade oss.. jag höll precis på att somna, när jag hörde Dimi komma tassandes i hallen ,mot mitt sovrum.. Jag satte mej upp o väntade in henne...

 

 

                                             

                                                  

                        

 

men sekunderna blev allt längre o  Dimi syntes inte till... Reste mej upp o gick ut i hallen... ingen där..

vidare till Dimis rum,  hon låg och sov!

 

Jag gick tillbaks och bäddade ner mej...

men åter igen hörde jag klara små steg komma gåendes mot mitt rum.. precis vid sovrumsdörren, blev det tyst!

jag slet av mej täcket o for upp ur sängen...

 

Ut i hallen o in i Dimis rum... Hon låg kvar i sängen, sov så gott!

 

Barnet ville leka, helt enkelt!

.. hörde barnsteg flera gånger , men när jag började nonchalera det o stannade kvar i sängen,, så förblev det tyst...

 

ande barnet tyckte säkert , att det inte var  lika roligt längre!

 

I morse när jag stod o borstade tänderna, så hörde jag ett skratt... Vände mej om o var helt säker på att Dimi stod där o var på glatt humör!   

Men det fanns ingen där!... gick iväg mot Dimis rum med tandborsten i munnen,  där låg hon och sträckte  på sej i sängen..

 

"go morron mamma, jag är hungrig", sa hon med yrvaken röst.

 

Ande barnet busar allt lite med mej...

Och tydligen är det bara jag som ser/hör henne,.

Dimi har inte nämt något ... de tolkar jag som att hon inte sett henne...

 

Ska meditera i dag ... o försöka få kontakt...

undrar var hon kommer i från?

vad hon heter?

vad gör hon här? 

 vill gärna få svar!

 

kram   

 

 

 
 
Ingen bild

Kerstin

23 juni 2011 12:12

Minns ju när du sett henne första gången...följer fortsättningen med spänning <3

cajsa jussila

23 juni 2011 13:41

ja visst följer det en fortsättning redan idag! hihi krammmm

 
Ingen bild

Karin Hack

23 juni 2011 14:15

Jag skulle ju fixa midsommarmat på jobb(ovanligt...Not) och kvällen innan jag skulle handla satt jag och tänkte på hur mycket de skulle komma att kosta. Fick upp 700:- i huvudet, och tänkte på dig när du får upp siffror, hur dom liskom bara poppar upp.
Döm om min förvåning när jag handlat klar och kassörska säger, -Ja då blev de 707:-!!!!!!
Och jag tänkte, ja jag vet.

Hehe, pussar.

cajsa jussila

23 juni 2011 16:25

ihii ja, Du ser :) Du e Fantastisk!! :o)) pusss

 
Meditation

Meditation

26 juni 2011 02:12

Ibland tänker jag att om man har en följeslagare så skulle det kunna vara en död tvilling som dog på fosterstadiet (hände min mammas kusin). Eller om ens mamma fått missfall, att den personen som då aldrig fick födas söker upp en. Tror du det kan vara så?

http://meditation.theinformationguru.com

cajsa jussila

26 juni 2011 18:41

hejsan! visst kan det vara så ! har själv haft sådana uppleveser.
andligt är väldigt intressant o spännande! :) kram cajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards