cajsadiva

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Midsommarafton!!

Av cajsa jussila - 25 juni 2011 12:40

Dagen började med en god midsommar-lunch..

 runt långbordet samlades  släkt o goda vänner...

 

      det fanns massa godsaker att lägga upp på tallriken...

 

  självfallet blev det   snapsvisor!...   

 

      Helan gååååår!      magnus skålade för en trevlig midsommar!   moster bibban o Linn... Kusinbarn...

 

     sussie o christine ...........

 

  Darlingen o moster...

 


  Sen blev det  dans runt midsommarstången, nere  i Trollsjön...

 

     Eve dansade runt med Dimi & Tösen..

   

trala lala...      Mickas o Arek..- stod över dansen...-   midsommar kramar!

  solen gick i moln o det blev lite kyligt... Dimi  värmade sej med en gosig filt..

  

 

Mor & Dotter... lika som bär!

     bibban med barnbarnen Anton & Oskar..

 

     Bitte med de coola solbrillorna!   Lotta & Eve...

  moster Ingalill...  

Eve med dottern Alva (Tösen)

 

  på tåget...

 

  

 

 vi åkte  sen med pågatågen till Stehag, där de bjöds på sång dans o grillning!!

 

      goa kusin sussie..

  magnus bjöd upp Dimi på en sväng om!

  

Bibban o Lotta släppte oxå loss med en dans.. !

  ja, vi alla släppte loss o firade hela dagen/kvällen...

                 En super Rolig Midsommar!  

 

 
 
Ingen bild

Christiane

25 juni 2011 15:25

Tack själv Cajsa för en jättetrevlig Midsommarafton. glad stämmning och så fick du ju äntligen igång Buggen!!
Vi ses igen den 9:e. Ska bli jättekul att få träffa Norrlänningar igen.
Kramizzz...

cajsa jussila

26 juni 2011 18:42

hejsan!! Du o Evert hade härlig midsommar klädsel..!! hoppas du fått sett bilderna från christine? :)) sätter gärna in en på er.. om jag får?:) kram ses snart igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards