cajsadiva

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av cajsa jussila - 29 juni 2011 19:25


Ännu en dag på badet!!             

 

Christine o hennes dotter Jose hängde med...

   Badflickorna ... Dimi & Jose...

   

 

  jag & vännen min..

 

  wiiii.....   wiiiiiiiiiiiiiiii     

alltid lika skoj med vattenlekar!!   

 

När vi kom hem rörde jag ihop en thai gryta.. åh så god den blev...!   Vi blev några runt matbordet , som njöt av den..

Pappa Tuija Rainer Arek  jag o Dimi ... Mio & Carro  är på väg hit  för att smaka.. kanske kommer det några fler, som e sugna på lite gryta!  

 

Kvälls kramar  

Av cajsa jussila - 29 juni 2011 09:11


Det blev ett par sköna lata timmar på badet , igår...   

 

Jag o Dimi Dixi Sandra o Angelicka,  mös o hade skoj!

 

     

  sandra dixi  o angelicka...   Dimi höll sej mest i vattnet.....   

  hon simmade på  flera  av hennes kompisar .. de plaskade tillsammans flera timmar!   men en mat paus, fick det allt bli!

  här ser vi Dixi i hennes vanliga Pose... Mobil i ena handen o Redbull i den andra!   

 

Timmarna flöt på o solen värmde rejält..

 

  

Dimi var helnöjd med dagen o längtar redan tills vi ska dra  dit igen!


 

Idag kommer vännen Christine o hälsar på...

 

     o kanske hänger hennes söta dotter Jose med..

Vi drar nog till badet , det är en super varm o skön da´  

 

Jag tvättar nu på morgonen, skönt att få undan ur tvättkorgen!... Ska dra runt med dammsugaren,. men sen får de banne mej Räcka! hi

 

Måste kolla i frysen vad som ska tas ut för middag...

e sugen på en kyckling gryta med  bambuskott, svamp, groddar, morötter osv.. till det kokar jag ris!   

 

Men först ska jag äta en god frukost  i lugnan ro...

Dimi sover än.. väcker henne när den e framdukad..

Jag skulle oxå vilja vakna till ett dukat frukostbord! hih

Skön Onsdag till er Alla...   

Ovido - Quiz & Flashcards