cajsadiva

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Leksaksmuseet , Grattis till Bitte o sång till Trollsjön

Av cajsa jussila - 3 juli 2011 11:49



   Leksaks museet i Eslöv e sevärt!!     

 

Dimi och Lian var helt uppspelta bland alla leksakerna.! 

Det ligger granne med oss,  jag har känt  ägarna i  många  är , långt innan vi flyttade hit..

 vi   har sett deras leksaker tidigare, men då var det inte ens hälften så stort som idag!

Det öppnades i April o då var självaste Johan Glans där för att inviga  Eslövs Leksaksmuseet!

 

 

    så fina bilar!!  "denna ska jag köra när jag blir stor" sa Lian och pekade på en av de coola bilarna   hi  

  ett rum med legoland..så häftigt.. Håkan  heter han  som byggt allt själva.!!      Dimi var så impad hih   Lekens fantastiska Värld!  

 

     här har vi Håkan som byggt allt!! Otroligt!

 

Vi kommer absolut gå dit, snart igen!  

 

      Söta Lian... kopplar av efter den långa rundan bland leksakerna.. han var helt salig... hi

 

                             Idag fyller Bitte 45 år  

 

   Grattis Bästa Svägerskan...Hipp Hipp Hurra  

 

Nästa Lördag den  9 juli kommer hon  att firas Rejält!..

Då ska Bitte ställa till med den,Stora Årliga  Sommarfesten!

Vi blir ca 80 pers!!    Super   Skoj!

 

Men idag blir det ner till  Trollsjön, med vänner & familj, vi ska se på Vännen/spelemannen Persa som ska underhålla med  dragspel o sång    

    Persa & Sofia. ..   vi ses i dag,ska bli så nice!...   

 

Vädret är skönt, så de lär ju bli en fika i solen..   

 
 
Ingen bild

Karin Hack

4 juli 2011 09:53

Hej Underbar.
Så mysigt med leksaksmuseet. Dit ska jag ta min Kevin :)

Jaha, måndag morgon, grått o mulet. Sommaren kommer inte förren den 18/7, då har jag semester :)

Pussar och Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards