cajsadiva

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Änglar....

Av cajsa jussila - 5 juli 2011 11:40


                                Änglar i mitt rum....

 

 

      

 

Änglarna står alltid i ljusets sken , så att mörkret blir en skugga bakom dom..Änglar säger aldrig farväl, de lever i

evigheten, i nuet, i det som är..

 

Jag har fyllt mina rum med  änglar som ger  ro i vårat hem. I går beslöt jag o Dimi  oss, för att räkna dom!   

 

        

              I vårat kök  har vi... 12 fina Änglar...

 

 i sovrummet .....

 

   har vi 7 Änglar, som vakar över oss....

 

  21 st änglar fyller vårat vardagsrum med ljus o värme   

 

Vi är många som älskar Änglar o fyller våra hem med dom... Änglar finns alltid runt oss..de ger näring till våra själar..

 

När jag känner ömhet i mitt hjärta, så vet jag att det var en Ängels Kram!  

 

 

Idag lyser solen vacker in genom fönstret...

Har tvättat några maskiner o pratat en del i tele   vissa dagar hinner man bara starta mobilen, så börjar det ringa! både från familj o vänner osv...

Har hunnit med 6 samtal sen kl 09...  nu har det varit tyst ett tag, så jag sitter här med te muggen o skriver..

Dimi pysslar i hennes rum.. så fort tvätten e klar beger vi oss ut!! pallar inte sitta inomhus, när solen skriker där ute efter oss!!     Dixi som är i Danmarks västkust,  med vänner i en stuga vid stranden...

                                                  

         

                                              

har  tyvärr ännu ej fått njuta av varken sol el strand..   

de har haft dåligt väder sen de kom dit....

 

Tur att de har inomhus pool. ..    den används nog flitigt!

"vi  har jätte trevligt", skrev hon ..  de e huvudsaken...

 

 

Nu sitter Dimi här brevid mej o vi ska leta upp en Ängel tavla på nätet ... den ska hänga ovanför soffan... !    hi...

 

Kram till er alla.. tittar in i eftermidda o berättar om meditationen jag hade i går..   

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Kerstin

5 juli 2011 12:45

Å du måste va en vandrande ängel i jordelivet;)

cajsa jussila

5 juli 2011 12:59

du e för söt:o)) kom snart o hälsa på, så jag får krama dej! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards