cajsadiva

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av cajsa jussila - 7 juli 2011 15:23



Hej kära Ni!!¨

 

Dagen har varit bra...städat o haft mej , nu e jag rejält trött!... skulle bara vilja sova en  stund...

fast jag e så dålig på att ta mej en  tupplur, under dagen...

kan inte  somna...  den bästa dags-luren, e när jag mediterar!

 

 

        

Jag o Dimi har mediterat tillsammans en gång, då somnade vi nästan båda två!

det är ju  så avslappnande...   

 

   Vid min senaste meditation , hörde jag en dam sjunga ...

mjuka fina toner på engelska.. jag såg henne klart o tydligt.. men de var ingen "jag kände igen"...

 

hon "förföljde mej".. hörde hennes sång genom hela meditationen... Mina nära o kära kom o sände mej god energi.. jag blev alldeles upprymd ....

kändes som om jag lyftes ur stolen,som  jag satt på! hi

 

     I går var oxå en upprymd dag... det var sol ute o den avnjöt jag tillsammans med vännen Christine...

 

               Nåja, de var väl inte bara solen som vi njöt av..  

utan  även av dessa goda baguetterna !

 

Vi träffade även Lilla Celinn.... hon e för go...

 

      tjusigt blommig  sommar mössa ..........  

 

 

senare på eftermiddan kom Sandra o hälsade på..

 

      Hon mumsade i sej av snacks skålen.. hi

 

 Dimi var på badet  hela dagen , med Carro.. så gulligt av henne att ha en heldag med Dimi ...   

 

      

                    

 

en bild från deras senaste heldag.. ute på Rövakulan super fin natur...

 

       

Christine åkte hem vid  sju tiden ... då kom hennes Darling o hämtade henne...

 

 

        ikväll åker vi till brosan  & bitte...

                                släkt från finland har kommit!   

 

 

 

 

 

Skapa flashcards