cajsadiva

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av cajsa jussila - 11 juli 2011 13:45


Inlägg från helgen har kommit helt fel   hih

här kommer bilder o rader från fredagen...

 

Vi fick ju kärt besök.....

 

     dimi väntar förväntansfullt på tåget...  

 

    stockholmarna på intågande..-

 

      Jag och christine hade gjort en kyckling tai gryta..

 

      söta abbe tittade in...   Coola Jeremy..

 

       

 

    tösen o eve...

 

          pappa Mike o hans söner Damien , Jeremy..   christine o Lilla celinn....

 

En Rolig Fredag!   

Av cajsa jussila - 11 juli 2011 13:01


      Min Darling fyllde år i går... o jag glömde bort det!   

 

                        

 har haft fullt upp i "huvudet" hela denna helg..


  Min kusin Monique o hennes familj kom i fredags till oss , åkte hemåt i morse...

 

Det blev en kanon  helg!!

Mycket fart människor o fläkt... " de e min ursäkt , till att Areks födelsedag glömdes bort!"   

 

Ska fixa till det tidigt i morn bitti,  med att ge honom sång o  frukost på sängen..!   

 

                    Grattis                     Grattis                                        

 

Tidigt i morse 05.00 åkte Monique med familjen hemåt till

Stockholm.. vi har haft så roligt dessa dagar ...

Några bilder från gårdagen.. soliga söndan.

 

      farbror Mikko o frun Helena grillade gott,Dimi stod o hejade på!   moster jeje o brosan satt o kollade på gamla bilder,

 

  medans Dixi gosade med en av Kim o Lindas valpar..

 

         

Dimi fixade lite i trädgården..  

    efter trädgårds arbetet tog hon sej en läs stund i hängmattan..

 

   arek tog sej en lång tupplur..     monique o dimi var på spexhumör..   härliga tjejer.. !  Kära Kusin Monique, Tack , för ert trevliga besök,k0m snart igen!  

 

Av cajsa jussila - 11 juli 2011 10:54


  Sommarfesten var Toppen ... allt blev så lyckat...!!  

 

     massa härliga vänner släkt o barn god mat, helstekt  gris med olika goda tillbehör..   och en fantastisk stämning!!

 

       Monique ,min kusin , hennes man o två söner,   från Stockholm.. kom redan på fredan.. de bodde hos oss ...

  

  farbror Mikko från Finland..   mamma syster o jag...

 

  stort partytält stod på tomten..   mina söner Mio och Kim sjöng ¨några goa sånger...´

  massa öl o annan dryck i ett isbad...

 

    magnus o persa sjöng oxå flera goa låtar...     grabbbar på rad...- hi   christine....    Bittes 45 årsdag blev firad med sång o fina presenter..

här öppnar hon våran.. En tatto !

hon blev glatt överraskad.. hihi

Den är från mej arek christine o mickas..

 

    

  Bitte fick ett jätte fint  foto på hennes barn o barnbarnet !   Dimi med kompisarna.. David Oskar & Anna...   Dimi  smakar den läskande bålen.. alkoholfritt..! hi

    Dimi hade skoj med nästkusinerna från Stockholm.. Jeremy & Damien...<3   Bittes Pappa  Evert o hans fina Sambo Christiane...

 

    kusin sussie..     Dimi sjöng en speciell sång för Bitte...

  

  Du var så duktig Dimi !!   Min darling....

 

  Míngel...   Eve med dottern Alva..   sandra josef..

 

  Kusin Tina Monique o hennes man Mike..   mina kusiner johan o challe.. (bröder)   Tack Bitte för en oförglömlig sommar kväll!!   Tack felle för alla bilderna..   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

Toppen Kväll!!

 

Skapa flashcards