cajsadiva

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av cajsa jussila - 12 juli 2011 09:30


Har tidigare skrivit om den "andliga hunden som besöker oss ".. Nu var det ett tag sen han var här sist...

 

Trodde hunden,"hittat hem" o att vi inte skulle få se honom mer..Men så i fredags när mina kära släktingar från Stockholm kom på besök, så kände jag tydligt hur någon krafsade mej på benet..

 

Jag tittade ner o sa, " sluta Lady"... trodde så klart att de var våran hund som krafsade, på mitt ben...!

 

Men de stod ingen Lady där, o jag förstod med en gång, att de var andehunden som åter kommit på besök!..

 

Han är större än Lady o så känner man tydligt att hans päls är längre , då han stryker sej mot benen, när den går förbi..

 

Letade efter bilder som jag kunde "känna igen"...för jag har ju sett honom., men ganska så otydligt ändån..

Dimi har oxå sett honom.. o beskrev hunden precis som jag själv  uppfattat honom!..

 

                                      

här har vi honom.. självklart undrar jag ju över ...

Var kommer han i från?

hur länge har han varit på "rymmen"?

har försökt att få svar... men tyvärr ännu inte lyckats..

 

I morse när jag gick ner i tvätt stugan så hörde jag hur han sprang efter mej!..

Men när jag skulle gå upp igen så märkte jag inte av honom.. Kanske stannade han kvar där nere för att  väntar på mej? ... om en stund tillbaka o lägga in en ny maskin!hi

 

Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards