cajsadiva

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av cajsa jussila - 7 augusti 2011 14:43



"MAMMA, hörde jag Dimi  ropa, ute i hallen..

 

Jag gick dit och mötes av hennes allvarliga blick...

 

"något gick precis ut från ditt rum!" sa hon bestämt..

 

"jag kunde inte se om de var en man el kvinna,de gick så fort, men jag såg  att det var en skepnad"!

 

vi gick in i sovrummet o köket tillsammans..  men vi kunde inte se /känna något...

När kom in i  vardagsrummet... då började det plötsligt spelas hög musik!

 

varken Teven el förstärkaren var på!

 

Dimi rusade fram till stereon o sänkte ljudet..

 "vem har startat den?" frågade hon

Det var endast vi två hemma..

 

Jag tittade mej omkring i rummet och

blicken stannade hastigt vid min stora guldspegel, där såg jag en Svart skepnad svepa förbi!!

 

           i denna spegel såg jag skepnaden....

 

Vi  stängde av stereon och  tog en rökelse, för att rensa ...

hela hemmet rensades o fylldes  med ny ljus energi..

 

   Det märkliga är, att under en av mina meditationer som jag hade i veckan.. så var det  en svart skugga som svepte förbi ,fram o tillbaka.. känns som att det var samma skugga som både jag & Dimi sett idag..!

 

Energin var inte obehaglig....men lite olustig att den bara svepte förbi...

 

"Jag vet vad jag Såg ", sa Dimi..

"du såg rätt, svarade jag...

 

           

 

Annars har helgen varit lugn från andligheter....

 I fredags, lagade Jag o mina döttrar  tacos tillsammans, som vi sen  mumsade i oss  glatt ! hi

 

   Dixi stylade sej o drog sen vidare.... ett party som väntade!

 

gårdagen var så solig o skön... vi tillbringade hela dagen ute!

 

            helgens dagar har vat kanon mysiga! kram

 

Skapa flashcards