cajsadiva

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av cajsa jussila - 13 augusti 2011 10:16


God Härlig Lörda!!!    Sitter i här framför både teven o datan... brevid mej här i soffan, ligger Felle.. (brors dotter)...

 

Hon har sovit över, då natten blev sen, vi var ute o nattsuddade i staden...  Å skoj hade vi!   

 

Träffade massa härliga personer.. de e de jag gillar o älskar  med "Lilla Eslöv".. Småstads mentaliteten... "alla känner alla"....

en massa kramandes ...  o jag som Älskar att Kramas!

 

  Slänger in några bilder från dagen..  korvsoppa o goa vänner...

  

mickas o arek...      

    Faster Cajsa o Felle..   

 

idag ska jag bara vara ... Dimi är hos hennes mormor i Malmö... Arek kör just nu  , i Tyskland  på hans motorcykel... framme i Polen i eftermiddag...

 

Så jag e  helt Ensam tills i morgon , då  kommer Dimi  hem....

Men i dag/ kväll blir de mysbrallor och mys i soffan!

Ska  kolla på flera filmer som bara, Jag har valt ut!!    hi               

blandade skräckisar...        

 

Nu ska jag koka en stor Mugg Te... lördags kram till Dej   

Ovido - Quiz & Flashcards