cajsadiva

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av cajsa jussila - 14 augusti 2011 18:53


söndag... har varit hoppfull att solen skulle titta fram.. men de hoppet släcktes ieftermiddags när gråheten på molnen ej skiftade färg...och ingen solstråle syntes till ..

 

Dagen har varit helk ok, i alla fall   

Dimi kom hem , efter att  varit hos min mamma i helgen..

de har varit på aqua kul o shoppat loss i Malmö...

 

    Hon hade   även ett paket , liggandes här från hennes bror Mio o hans flickvän Carro., inhandlat på Liseberg!!

 

nytt fint nattlinne o lisebergkaninen..   

                                  Hon blev så glad!

 

I går hade jag en riktig hemma mys /soff kväll ..  med flera filmer som höll mej vaken till sena natten hiih

 

när jag väl lade mej, så var jag så himlans trött,men inte fick jag somna!... utan hörde stora steg i hallen.. !!

 

Lady låg vid min kudde o både hon jag hoppade till!   

 

"jag orkar inte" sa jag för mej själv.. '

Lady började skälla, jag drog henne till mej o lade täcket över oss..

Efter ett par minuter , drog jag bort täcket.. rummet var iskallt.. kollade snabbt om fönstret var öppet..

det var de inte!

vände mej om o drog åter täcket över huvudet, medans lady sprang i väg , hörde hur hon små grymtade.. men sprang snabbt upp i sängen igen!!

 

Jag bad mina kära på andra sidan om beskydd..

 

"kära momo(mormor) låt inget komma för nära mej , beskydda mej från själen som vill störa"

Det tog ett par minuter sen somnade jag gott..   

 


Av cajsa jussila - 14 augusti 2011 16:27

 

 Vi är aldrig ensamma!

 

.. Änglar & Guider finns alltid med oss..

 

Vissa kallar dem Guider o andra säger, Änglar..  

 

Andevärlden vet precis vad Du går i genom och vad som

 

sker i ditt liv!..

 

 

Ett medium, som jag arbetar i "team" med andevärlden för

 

att ge  vägledning ,som kan  hjälpa dej ,att ge

  

förbättring i ditt liv..

 

men  självklart är de Du som bestämmer vilken  väg, vilket

 

 val du ska göra..

 

En Ängel/Guide, finns vid dina sida ,

 

"tills deras uppdrag e fullgjort", då försvinner de och en ny

 

kommer..

 

fast jag har faktiskt fått kontakt  med , Rose

  

som var min tidigare guide..

 

Hon försvann en dag o var borta flera månader, sen en dag

 

stod hon vid min sida igen!

 

har ett inlägg om henne, här på bloggen "rose"..

 

jag tror att  universum delar ut de olika uppdragen..

 

Det är inte någon vi känner,el känt till..

 

Ofta får jag Änglar/guider som  levt under 17- 1800talet..

 

Just nu har jag en guide som , gärna inte visar sej..

 

känner hennes närvaro till och från.. hon öppnar

 

ytterdörren, trots att den är låst!

 

Hon sveper snabbt förbi mej här hemma.. men vill som sagt

 

Inte komma fram..Än..

 

Hon kommer "när det blir rätt läge ,situation"

 

Det Andliga, är väldigt faschinerande & så spännande!

 

                  Kärlek o ljus till Er Alla..   


Ovido - Quiz & Flashcards