cajsadiva

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

en Nice helg..

Av cajsa jussila - 21 augusti 2011 19:01



Hej sköna söndag.. !    det har varit en härlig solig dag..

 

 I går var det en fin lördag... städade o dona här hemma , och sprang i stan och shoppade med Dimi .. vi hittade mycket fint , som vi fyllde min Dramaten med...  hih

 

Arek hade grabbkväll.. 

                jag hade först min kära kusin på besök..   


 Lite senare tittade söta vännerna, systrarna Arjeta & Ardita.

 

       

super mysiga tjejer.... vi har alltid så kul, när vi ses!   

 

vi samlades som vanligt i den stora goa soffan.. hih

  kenneth jag arek mickas o ardita... de blev en kväll med så mycket skratt...     tack goa vänner.. !

 

Dimi åkte en sväng med nästkusiner o moster till Malmöfestivalen... hon tyckte det var skoj  ...   hihi

 

Idag har Kim, Linda o barnbarnet Cellin varit på middag..

 

     här sitter hon med faster  Dimi och spelar glatt en trudelutt för farmor Anka...    hih Hon e så söt!

 

 

Nu avslutar vi denna mysiga sönda med filmtajm...   

I morn åker denna kroppen till rehab orup.....

Som jag Längtar!!!     söndags kramar till alla!

 
 
Ingen bild

Karin Hack

22 augusti 2011 11:23

Härliga Måndag. Pussar på dig, du.. Mer andligt tack.. Mycket mer andligt pliiis :)

cajsa jussila

22 augusti 2011 15:50

de kommer snäckan :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards