cajsadiva

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av cajsa jussila - 29 augusti 2011 09:32

Kom på en händelse som hände förra året...

 

Några vänner tittade förbi ,en kväll, med sej hade de en tjej som jag ej tidigare träffat.

 

"Hej, jag heter Camilla", sa hon  samtidigt som hon sträckte ut sin hand.. vi hälsade och satte oss till bords..

 

jag började med att "känna av" för  mina vänner, en stund senare, vände jag mej om till Camilla,

 

 "Vill du ha lite healing?"frågade jag

 

"gärna" svarade hon,.

 

 Som alltid, när jag ger healing, så kallade jag på min healing guide.. han kom och ställde sej brevid..

 

Jag lät  mina händer vandra utanför Camillas kropp , utan att röra vid henne..

 

Kände ganska snabbt , att det fanns en blockering någonstans,

stannade till, vid hennes livmodern...

 

 .."har du problem  här?" frågade jag.

 

Med förvånad min svarade hon,

 

 "jag och min sambo har länge försökt att få barn,men  har ej lyckats."...

 

 

"jag upplever att det är en blockering, som gör att du ej kan bli gravid" förklarade jag..

 

"är det okej om jag försöker med healingens kraft att häva blockeringen?" undrade jag

 

hennes svar kom snabbt och starkt, JA!

 

Lade mina händer mot hennes mage och  gjorde cirkulerade rörelser,, sen bad jag min healing guide ,att öppna blockeringen..

 

En värmande känsla, beröring vällde över både mej och Camilla..

 

 "nu e blockeringen borta,  så hem o gör barn!",uppmanade jag med ett  leende,  

 

 

 Några månader senare, när jag var ute me några vänner, kom en kille fram till mej , han tittade på mej med en varm  blick, "tack för det du gjorde med min flickvän, vi väntar barn!" sa han, med ett brett leende...


  han  slängde armarna runt mej  och  undrade om han fick bjuda på nåt från baren! 


 

Det tog några sekunder innan  jag förstod vem han var.- det var ju hans flickvän som varit hos mej o fått healing..

blev jätte glad över den fantastiska nyheten...  

 

                                     Vilken Lycka... !  



Av cajsa jussila - 29 augusti 2011 08:15


Hann bara hem från Orup så började , de andliga !! hih

 

På freda kvällen , åkte vi till kusin Jejej o hennes sambo...

 

 

                                                  


       De har tidigare berättat att de upplevt andliga saker i deras hem ,  ex att det  bankat hårt  på ytterdörren, men att de aldrig stått någon där..

 

Jag har  inte känt några andliga energier hos dom....

Och gjorde det inte heller denna fredag..

Men Dimi märkte något..

 

"Mamma de står någon utanför fönstret" sa hon.

 

 jag såg inget.. de bor ute på landet så när kvällen kommer, blir det bäcksvart..

 

"jag såg att det stod någon där" sa hon bestämt..

 När vi kom hem så kände jag en andlig närvaro...

 

Satte oss i soffan o kollade lite på teve.. men jag blev störd av en röst som sa "Tuija han ont"!!

 

Tuija är min pappas fru... så jag for upp från soffan o ringde till dom.. pappa svarade, "är Tuija vaken?" frågade jag....

 

"nej hon lade sej tidigt, hade ont i magen!"... 

jag blev helt mållös... !!  

 

Arek o Dimi gick och lade sej.. jag valde att sitta uppe en stund.. ville se om någon ville ha kontakt...

Min dotter Dixi kom för ett ögonblick upp i tanken,,.

jag ringde henne..

                                               

 

"mamma kan du kolla om någon  är här ?" var de första hon frågade... Hon var hemma hos en vän som samma dag flyttat till nytt boende...

 

En andekvinna visade sej... hon tog med mej på en tur i huset,,, allt jag beskrev stämde

hon gav personliga budskap till Dixis vän, tyvärr fick jag inte fram vem kvinnan var..

 

Plötsligt kom en annan kvinna fram... Hon började prata om en kille som inte hade samma färg på hans ögon..

 

" ja, han e här med oss!" svarade Dixi..

 

det visade sej att de  var killens farmor som tagit kontakt! 

farmorn lämnade budskap till honom...

 

hon upprepade även  ett par gånger att , "lampan ej e i sönder"!

jag förstod inte alls vad hon menade .. o de gjorde inte Dixi o hennes vänner heller....

När vi avslutat samtalet, så fick jag en stark känsla att de var Min lampa andekvinnan menat!

 

Tidigare på dagen hade nämligen min toalett lampa gått sönder...

Gick till toan o tryckte på knappen... 

Lampan Lös!!    jag hoppade till .... rejält!! hihi

   

testade att tända den på morgonen, dagen efter...

 men inget ljus ,helt död...

 

     mediterade lite innan jag gick o lade mej... för att varva ner... blev ju  rejält paff när min toa lampa plötsligt lös!

Änglarna fick mej att landa...

 

                                         

 

 Alla människor får minst två skyddsänglar när vi föds som följer oss genom hela livet. Förutom skyddsänglarna finns också Ärkeänglar och andra Änglar, som jag kallar guider...


Ärkeänglarna leder alla andra änglar och är Guds sändebud mellan människan och honom själv.

Ovido - Quiz & Flashcards