cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

andliga kontakter....

Av cajsa jussila - 29 augusti 2011 08:15


Hann bara hem från Orup så började , de andliga !! hih

 

På freda kvällen , åkte vi till kusin Jejej o hennes sambo...

 

 

                                                  


       De har tidigare berättat att de upplevt andliga saker i deras hem ,  ex att det  bankat hårt  på ytterdörren, men att de aldrig stått någon där..

 

Jag har  inte känt några andliga energier hos dom....

Och gjorde det inte heller denna fredag..

Men Dimi märkte något..

 

"Mamma de står någon utanför fönstret" sa hon.

 

 jag såg inget.. de bor ute på landet så när kvällen kommer, blir det bäcksvart..

 

"jag såg att det stod någon där" sa hon bestämt..

 När vi kom hem så kände jag en andlig närvaro...

 

Satte oss i soffan o kollade lite på teve.. men jag blev störd av en röst som sa "Tuija han ont"!!

 

Tuija är min pappas fru... så jag for upp från soffan o ringde till dom.. pappa svarade, "är Tuija vaken?" frågade jag....

 

"nej hon lade sej tidigt, hade ont i magen!"... 

jag blev helt mållös... !!  

 

Arek o Dimi gick och lade sej.. jag valde att sitta uppe en stund.. ville se om någon ville ha kontakt...

Min dotter Dixi kom för ett ögonblick upp i tanken,,.

jag ringde henne..

                                               

 

"mamma kan du kolla om någon  är här ?" var de första hon frågade... Hon var hemma hos en vän som samma dag flyttat till nytt boende...

 

En andekvinna visade sej... hon tog med mej på en tur i huset,,, allt jag beskrev stämde

hon gav personliga budskap till Dixis vän, tyvärr fick jag inte fram vem kvinnan var..

 

Plötsligt kom en annan kvinna fram... Hon började prata om en kille som inte hade samma färg på hans ögon..

 

" ja, han e här med oss!" svarade Dixi..

 

det visade sej att de  var killens farmor som tagit kontakt! 

farmorn lämnade budskap till honom...

 

hon upprepade även  ett par gånger att , "lampan ej e i sönder"!

jag förstod inte alls vad hon menade .. o de gjorde inte Dixi o hennes vänner heller....

När vi avslutat samtalet, så fick jag en stark känsla att de var Min lampa andekvinnan menat!

 

Tidigare på dagen hade nämligen min toalett lampa gått sönder...

Gick till toan o tryckte på knappen... 

Lampan Lös!!    jag hoppade till .... rejält!! hihi

   

testade att tända den på morgonen, dagen efter...

 men inget ljus ,helt död...

 

     mediterade lite innan jag gick o lade mej... för att varva ner... blev ju  rejält paff när min toa lampa plötsligt lös!

Änglarna fick mej att landa...

 

                                         

 

 Alla människor får minst två skyddsänglar när vi föds som följer oss genom hela livet. Förutom skyddsänglarna finns också Ärkeänglar och andra Änglar, som jag kallar guider...


Ärkeänglarna leder alla andra änglar och är Guds sändebud mellan människan och honom själv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards