cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Healing kan göra underverk.. :)

Av cajsa jussila - 29 augusti 2011 09:32

Kom på en händelse som hände förra året...

 

Några vänner tittade förbi ,en kväll, med sej hade de en tjej som jag ej tidigare träffat.

 

"Hej, jag heter Camilla", sa hon  samtidigt som hon sträckte ut sin hand.. vi hälsade och satte oss till bords..

 

jag började med att "känna av" för  mina vänner, en stund senare, vände jag mej om till Camilla,

 

 "Vill du ha lite healing?"frågade jag

 

"gärna" svarade hon,.

 

 Som alltid, när jag ger healing, så kallade jag på min healing guide.. han kom och ställde sej brevid..

 

Jag lät  mina händer vandra utanför Camillas kropp , utan att röra vid henne..

 

Kände ganska snabbt , att det fanns en blockering någonstans,

stannade till, vid hennes livmodern...

 

 .."har du problem  här?" frågade jag.

 

Med förvånad min svarade hon,

 

 "jag och min sambo har länge försökt att få barn,men  har ej lyckats."...

 

 

"jag upplever att det är en blockering, som gör att du ej kan bli gravid" förklarade jag..

 

"är det okej om jag försöker med healingens kraft att häva blockeringen?" undrade jag

 

hennes svar kom snabbt och starkt, JA!

 

Lade mina händer mot hennes mage och  gjorde cirkulerade rörelser,, sen bad jag min healing guide ,att öppna blockeringen..

 

En värmande känsla, beröring vällde över både mej och Camilla..

 

 "nu e blockeringen borta,  så hem o gör barn!",uppmanade jag med ett  leende,  

 

 

 Några månader senare, när jag var ute me några vänner, kom en kille fram till mej , han tittade på mej med en varm  blick, "tack för det du gjorde med min flickvän, vi väntar barn!" sa han, med ett brett leende...


  han  slängde armarna runt mej  och  undrade om han fick bjuda på nåt från baren! 


 

Det tog några sekunder innan  jag förstod vem han var.- det var ju hans flickvän som varit hos mej o fått healing..

blev jätte glad över den fantastiska nyheten...  

 

                                     Vilken Lycka... !  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards