cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Två män...

Av cajsa jussila - 29 oktober 2011 16:01



 99% av de personer jag ser till .. känner jag inte..

 

 Jag försöker att inte spå mina närmaste vänner och familj...

 

jag har svårt att öppna mej o de känns inte riktigt bekvämt... eftersom jag oftast redan vet så mycket om dom

.. fast visst ringer mina vänner o frågar mej om kärlek, flytt, jobb osv... hih "det får man ju räkna med"   

 

har haft några sittningar med män.. Det är inte så jätte vanligt att de hör av sej ,men visst händer det!

 

En av männen var Henrik, i 40 års åldern..

 

Hans moder fanns på andra sidan..

 

Hon steg fram o förmedlade starka bevis till honom..


 


Modern sa...


  


" När jag levde så hade vi  ett viktigt djupt samtal, han gav ett löfte, som han hållt"


 


Henrik bekräftade,att det var så...


 


"jag gick bort dagen efter" ¨sa mamman


 

  






     jag hann aldrig till henne, ,mamma gick bort dagen  


efter, vi hade de där djupa samtalet... hans röst var darrig....

  

 "Lärarinna", hörde jag henne säga

 

"min mamma  var lärarinna" sa Henrik..

 

Modern fortsatte ...

 "Han har något från mej, jag stod nära honom, när han stod med det i handen"

 

Henrik svarade snabbt...

 

"min mamma gav mej en större silver ljusstake, som jag tog fram o tände i går kväll"

 

han kunde tydligt känna av mammans närvaro...den var fridfull..

 

                                                   

 

någon dag senare  ringde Patrik..

Jag fick snabbt fram hans guider o de förmedlade att det fanns två kvinnor i hans liv...


 


En kvinna såg jag vid hans sida.. o en annan kvinna, som hans tankar gick till..


 


Guiderna sa...


 


"kvinnan han bor med längtar efter ett barn"


 


De visade mej barn vid hennes sida..


 


 


"hon är gravid" , sa Patrik..


 


Guiderna fortsatte...


 


                                        


 


"hans hjärta är inte hemma , utan hos den andra kvinnan"..


 


Det blev tyst, i ett par sekunder,


  


"ja jag tänker på henne , Mycket", svarade han


 


"du är förälskad, hon får dej att leva o skratta", sa jag


 


"jag är så vilsen," sa han med förtvivlad röst..


 


Självklart mådde han inget vidare i detta dubbelliv!


 


 


De visade  honom den väg.. som skulle ge honom trygghet o lycka... 


 


"jag vet att den vägen är den rätta, men varför har jag så svårt att gå på den?" 


  frågade han..


 


Kärleken kan verkligen göra en vilsen , men de är viktigt att  känna efter... Lyssna på ens inre...


Du kommer finna styrka, den tar dej  framåt , tillsammans med din stark vilja..   


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 



 

 
 
Minnah

Minnah

13 november 2011 10:20

Tack för en bra blogg. Den är verkligen trevlig och rolig att läsa.

Tänkte dela med mig av min favoritsida gällande spådamer; http://www.spadam.se

Ha det bra och lycka till med allt.

Kram Minnah

http://www.spadam.se

cajsa jussila

14 november 2011 08:45

hej Minnah... tack för dina fina rader:)) ska ta en titt på den länken/sidan.. :-)
Tack... ha en underbar dag... kram cajsa

 
Sabina

Sabina

14 december 2015 03:24

Hej Cajsa.
Jättetrevlig blogg och trevlig läsning. Jag har alltid varit intresserad av medial rådgivning och spådom. Jag spådde mig hos Susanna som är väldigt duktig. Finns på en sida som heter http://spadomonline.nu/ och tyckte hon var duktig och väldigt trevlig. Fortsätt med bloggen och lycka till.

Kram Sabina

http://spadomonline.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards