cajsadiva

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Juletid med andliga möten....

Av cajsa jussila - 14 december 2011 08:16



    jul i vårt hem....  

Granen är klädd.... 

  

har julpyntat här o där.... nu väntar vi bara  på snöööööö......  


  

så här såg de ut förra året , vid denna tiden! hih Dimi o Lady busa o njöt  av  snön.. yiiii



 Nu ska Du få ta del av en andlig upplevelse..


Förra helgen när jag var hos Vännen Karin, så kom det fram en kvinna,  från andra sidan..

 hon förmedlade att hon varit med om en bilolycka...


Jag trodde att denna kvinna var någon som Karin känt... men hon hade ingen aning  om vem denna ängel var...


Jag bröt då den andliga kontakten med henne. .men förstod  ju ,att vi snart skulle få kontakt  igen...

de brukar vara så att har de en gång kommit och visat sej, så kommer de oftast tillbaks,

tills de fått fram deras Budskap.. !´     


Redan dagen efter såg jag denna kvinna i mitt sovrum!

stod o bäddade när jag såg henne stå i dörröppningen...

 men på ett par sekunder var hon borta..

jag var lite stressad, så hade ingen tid att  låta henne komma fram...


men hon hann  förmedla att " jag kommer igen"   


I söndags eftermiddag, när jag satt o kopplade av med en mugg te,  så plötsligt kände jag hennes närvaro.... hon  hade halv långt brunt hår, runt 40- 45  årsåldern..


hennes klädsel såg ut som en Lucia klänning...

      hennes energi var starkt,

 " min son" sa hon...  visade mej en ung kille..

" han är rädd för mej " sa hon..


 hon  hade visat sej för honom, men att han blivit  rädd..


Hon lämnade flera budskap  som hon ville få fram  till honom.. Men jag visste  ju inte vem hennes son var!

..  jag skrev ner  allt ,  kvinnan nickade mot mej o  försvann in i ett starkt sken

jag kunde höra ett porlande ljud... som vatten rinnande   i en fontän....


men när hon gick in i ljuset, så blev det helt  tyst...


jag satt där med lappen i handen , o försökte smälta allt...

de var en märklig upplevelse, hon var så ivrig att jag skulle få kontakt med hennes son!


Har ännu inte kommit i kontakt med honom.. men  i går kände jag hans mammas  närvaro..            hon finns  hela tiden i bakrunden, sitter  på en vacker plats o väntar in att hennes son ska ta kontakt..


Även Dimi har känt av henne...


" de känns som att någon tittar på oss" sa hon,  i går när vi satt o fika..


Jag vet att Änglarna    nu arbetade för fullt för att våra vägar ska mötas..  








 
 
Ingen bild

Karin Hack

14 december 2011 16:03

Näää vad fräckt.. Men lite synd att hon inte sökte mig :)))

<3<3<3

 
Lena

Lena

15 december 2011 19:36

Ååå, hoppas verkligen änglarna hittar nåt sätt att få sonen att finna dig... kan ju ta tid, men tror nog att era vägar kommer att korsa varandra förr eller senare. Det är så fint då sånt händer!
God Jul Cajsa!

http://www.wildernessseasons.blogspot.com

cajsa jussila

16 december 2011 14:10

hejsan Lena... det tror jag med.. :) att våra vägar möts.. lite längre fram..
en skön underbar Jul önskas tillbax.. :) kram

 
Ingen bild

Christina

2 januari 2012 18:07

Heej Cajsa.. Häftigt att hon visade sig igen för dig. Har du någon aning om vem hennes son är, ca ålder, mörk/ljushårig osv. Jag måste få reda på vem det är, är så nyfiken!! Kramisar <3

cajsa jussila

10 januari 2012 12:40

hejsan Christina...

har tyvärr ännu ej fått kontakt med hennes son.... men de kommer, de e jag säker på:)
Änglarna kommer se till att vi möts el på något sätt får kontakt.. :) kram cajsa
ps kommer skriva om de då.. !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards