cajsadiva

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av cajsa jussila - 2 januari 2012 17:58



Under  meditationen idag, så dansade små änglar runt mej i ring!

de var en häftig o rörande stund...

efter meditationen gick jag till datan för att finna en bild  på  änglar, då fann jag denna bild!

                  

 

 Då  denna bild kom upp på skärmen,kände jag  i magen ett välbehag o pirr!  

 att de  var så likt den lilla änglaringdans  som jag sett i min meditation,  var otroligt!!

 

På bilden är de tre små änglar, i min meditation var de fyra stycken,

men de e nog de enda som skiljer sej.. blommorna i håret  och de fladdrande vingarna är samma.. jag hamnade i ett rus av kärlek, där i mitten , med småänglar dansade runt mej !

 

Deras  skratt o tindrade ögon gjorde mej rörd..

en av änglaflickorna sa , "det ska komma en baby"    

 

jag tänkte direkt på min brors dotter Sandra o hennes sambo,  som väntar barn....

 

tror och hoppas att det var ett budskap , om att deras efterlängtade baby är på väg!

 

Kram..

 

 

Av cajsa jussila - 2 januari 2012 12:00



Några bilder från vårt trevliga Nyårs Firande....   

 

vi blev ett litet bra gäng.... God mat  gott sällskap.. !

 

  

min nyårs klädsel... svart klänning med spets o ett par snygga stövlar till de!  

  

                                                                                          

 

  

mamma o hennes sambo, firade 20 år!  g r a t t i s    

 

  

Dimi gav Luffe en nyårskram...

  

kram kram...

  

min mamma o jag...   

 

  

vackra raketer över stehag.... !

efter tolvslaget blev de film i 3D...   hi

 

   

Glasögon till Alla... hahah....

  

jag Roger o dimi ... de var riktigt häftigt att se på 3D hemma:)

 

en rolig avslutning på året.... vi vakna glada o pigga och åt en god smarrig frukost

 

  skink o fetaost omelett...   

 

  idag är det den 2 januari.... ser framemot ett Härligt År- 2012... !!

 

Vi har verkligen firat jul i flera veckor.. så nu e vi färdiga med den.. i veckan åker allt Julpynt ner i källaren!.....   

 

Darlingen har varit i Polen hela julen.. firat med sonen Matteus...

  tyvärr så blev Arek sjuk , låg i feber 3 dagar....    men nu mår han bättre o e snart på väg hem....   

 

ha en fin Månda... Kram   

 



 

Ovido - Quiz & Flashcards