cajsadiva

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av cajsa jussila - 17 januari 2012 13:10



                                  I N F L U E N S A N .......

 

 

fy tusan va jobbigt det varit...    låg 6 dagar i soffan helt utslagen....


det bästa har ju varit att jag haft mina flickor som pysslat om mej ! Även darlingen har varit helt underbar ... lagat goda middagar o gett mej massage varje kväll...

 u n d e r b a r t  att de finns kära som ställer upp...   


  


en kortspels kväll....

  

dimi viskar o fuskar el ger hon syster en puss? hih

  

detta leende avslöjade att hon satt me bra kort o vann !   



 i helgen började jag känna mej bättre.. vi  åkte i väg o firade Jose på hennes  13års dag..  


     goa vänner.. Dimi & Jose..   


vi hade en super trevlig kväll.. bilder kommer snart!


 dagen efter samlades vi några hos Borsan... käka o hade de nice.....


men jag var helt slut igen... kvällen slutade i soffan  med  mysbrallor o te...



 

Mio & Carro fick nycklarna till Nya lyan i går!    yeeeeee så skoj!!


 


De började direkt på renoveringen.. de ska tapetsera /måla göra fondväggar, dra ner en vägg sätta nytt golv osv..  allt ska vara klart, innan flyttlasset körs dit....


Jag ska dit i kväll o kolla... spännande.. :) 

ska göra en hemmagjord pizza o ta med... jobbarna e säkert hungriga!   

  

gott!.... fast till Mio o gubbarna får jag nog göra en  Ost & Skinka Pizza   hi


I går samlades vi hos brosan o käka palt !   det är vår famljerätt

min mormor lagade de  från att vi var små..  alltid när någon kokar palt så blir de fullt runt matbordet!

 vi blev 10 palt tokiga  personer  som åt med god aptit i går..   


Nu ska jag ta ett varmt bad så jag piggnar till...   plask.. !!


skriver mer i kväll om andligheter o andra trevligheter.. kram!!  


Ovido - Quiz & Flashcards