cajsadiva

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av cajsa jussila - 18 januari 2012 10:49



Vaknade i morse av  starka ljud från toaletten..    de var Darlingen som  kräktes sjukt mycket!

  

stackarn var helt slut... Fan, va jag e trött på dessa sjukdommar  jag e ännu super förskyld o har ont i halsen...

  

 har druckit tre koppar te me riven ingefära ,ätit  o några goda mackor..    det gav mej lite energi..

 

E så glad att Dimi klarat sej.. Peppar Peppar......

 

  

se vilken  mysig bild på katten Bakko & Dimi..

   brorsans dotter Felle e mästerfotograf !    här e hon!   

 

mitt Älskade barnbarn Kevin skulle komit förra helgen... men fick skjuta upp det till denna helg .. men de  verkar som att jag får göra det  ännu en gång..

 

 Orkar inte vara en Rolig Farmor när man e sjuk   ...

har pratat med Kevins mamma Ida.. vi har en mycket bra kontakt, 

 kan prata om allt ...

får se hur vi mår i morn... förhoppningsvis bättre så Kevin kan komma till helgen  !

 

igår åkte vi o kollade på Mio & Carros nya lya.... jag skulle ta med mej käk, till de hungriga hantverkarna...

DEt blev Ingen hemmagjord Pizza.. de blev så bökigt att ta med sej varm mat, där de ej fanns bestick tallrikar osv.. så jag gjorde dessa goda baguetterna i stället.. De blev väl väldigt omtyckta..  

 

  

Stora mumsiga baguetter... med peppar salami &  brieost  , och skinka med ost...

  

matrast..... magnus(mios pappa) jonas dimi och mio... 

  

 

  

Carro var  hungrig hihh

 

sen fortsatte renoveringen... liten lya men mycke jobb!

 

  

Jonas...

  

mange...

  

Carro....

alla hjälptes åt o de gick undan... golv , väggar  och listor åkte ner hihi

 

ser verkligen framemot resultatet... kommer bli såå fint!

Mio och Carro jobbade på, med stora leenden  .. Deras första Hem..   

 

I morse ringde en orolig mamma... hennes son blir "förföljd av andar"..

förstår att de e jätte jobbigt , speciellt för sonen...

bad änglarna beskydda honom , sände ljus o kraft....

 

                                                          

hoppas att de hjälpte...  mamman ska höra av sej i morn igen...

 

Nu måste jag vila mej en stund... värken o tröttheten tar över..

 

                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards