cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

helgen e kommen...

Av cajsa jussila - 20 januari 2012 09:19



   H a l s f l u s s ...... har jag åkt på....    var på vårdcentralen i går, tog halsprov.. tack o lov för pencillinen... känner mej lite bättre... !

 

Darlingen ligger ännu i snuva o feber.... dagarna bara flyter ihop när man ligger sjuk...tappar  lätt bort vilken dag men är inne i...   

 

Idag e de  ju , Fredag igen!

 

Det blir en lugn helg....- bara vila o vila....

 

förra helgen då  kände jag ,mej piggare efter  att ha legat i influensan 6 dagar....

 

då åkte vi o firade Joses 13års dag...   

 

vi blev bjudna på baconlindad kycklingfile... Gott !!  

 

Började ju redan då, känna mej  öm i halsen, så jag fick en varm god drink...

 

 

 

 

 

 

 

       

 

den värmde gott i halsen....    sen bjöds de på kalla drinkar...!  

 

 

  

Smultron Vodka.. tyvärr för söt för min smak.. men den doftade gott! hii

  

jag ser ju inte så där Jätte Pigg ut... o dagen efter blev jag faktiskt sjuk igen   suck..

men vi hade en mycket rolig kväll tillsammans.... de har vi Alltid!   

 

  

kapten storskägg var oxå med..   hehehe de e  banne mej  dax för honom att plocka fram rakappareten !!   haha

 

  

vännerna Dimi & Jose roade sej glatt!.   

 

Åter till denna fredag..... väntar på att te vattnet ska koka upp...

ska bre några smörgåsar, kanske går jag in med en bricka till darlingen som sover ..

han har feber o värsta snuvan.... aaatjhhhhooo

 

de blir en hemmakväll , vi ska bädda ner oss i soffan o bli där!

ska göra en smörgåstårta ,så slipper jag stå vid spisen i helgen...

 

    

då kan vi bara äta hur mycke vi vill & när vi vill !    p e r f e k t

 

i morn har jag iof lovat  komma med mat till  Mio, Carro o alla  som hjälper till med renoveringen,

De jobbar o sliter så med nya lyan... ska bli så spännande o se Resultatet!  

 

Sonen Kim har åkt till hans Kusiner i Skara.. han jobbar o njuter av släkten!

  

här ska ett nytt tak läggas...  han behövde verkligen komma bort  ..  Då de hänt mycket runt honom den senaste tiden.. seperation, o hans två hundar  som  hastigt gick  bort i  tragiska olyckor..Mycket Sorg på kort tid..

 Kims Änglar        har sagt till mej att Lycka ska sändas till honom.. Nya personer ska in i hans liv o ny kärlek... De låter väl Underbart!  

  

vi har kontakt varje dag o han mår bara fiiint  !

ha en fin fredag kära Du..  vi ses!   

 

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

20 januari 2012 12:45

Hej Underbar! Nu får ni inte var sjuka mer, jag vill ju komma och mysa.
Pussa.
<3<3<3

cajsa jussila

22 januari 2012 11:57

pusss vännen vi mår bättre :o) ses snart

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards