cajsadiva

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av cajsa jussila - 23 januari 2012 12:44



 Varje morgon när  jag loggar in på min data, så finner jag mail ,här på Bloggen,  i min hotmail & på facebook... Fina Tack - mail, från Underbara personer som jag på något sätt har hjälpt  med mina andliga gåva..      

 

 

 

 Varje dag när jag läser mailen,  så fylls mitt Hjärta  av     Så mycket Värme!

 

  Är det så  konstigt att  man vaknar Lycklig varje morgon.?! hih 

                                                   

Ni kan  verkligen göra varje dag till en Lyckodag!

                        T u s e n   T a c k  !         

 

 

                          Ni berör mej så starkt !

 

Livet är så kort o värdefullt att de gäller  ta vara på varje dag, visa kärlek till dom man Älskar..  Livet kommer ej tillbaka.. därför e det viktigt umgås med personer som ger God Energi ....   för ni vet väl att Energierna i vår omgivning påverkar oss starkt..

 jag har lärt mej att undvika personer med negativa energier.. 

  

                                 

 

 

 

sätter upp en sköld så den inte når mej..  Vi bör alla skydda oss mot det!

 

Du kan även göra en enkel ritual för att få beskydd!

 den ritualen är oxå användbar för att bli av med ovälkomna "gäster" , då välkomnar man nya energier  till ens liv.


 

Tänd en rökelse vifta den runt i luften , som ett trollspö...

be änglarna om rening, " jag ber om rening av detta rum,  att rummet ska fyllas med ljus kärlek o mycket glädje."

 

gå från rum till rum... och upprepa viftandet och orden..

Gå sist till ytterdörren , be att vänliga o kärleksfulla personer ska komma till ert hus!

 

                            

kramar till DEj!

Ovido - Quiz & Flashcards