cajsadiva

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av cajsa jussila - 27 januari 2012 08:26



  Idag kommer Farmor Ankas fina  Kevin...     

 

  

  M i  n a    t v å   h j ä r t a n . . . . .    

  

dom här busungarna leker jätte bra tillsammans!

 

ska iväg o köpa hem  glass... kevin äter inte godis, men Älskar Glass o de e ju bra eftersom farmor anka alltid har frysen full med Glass i stora lass! hi    

 

 

I morgon lördag..  flyttar Mio o Carro in i deras första Lya...   

 

Mio är 21 år , Carro 19 år  o ska flytta hemifrån... åhh så skoj!

 

jag var 19 år när jag flyttade hemifrån, då hade jag sonen Kim!

  

 Vi bodde  hos  pappa  i hans stora hus,  när kim var ca 6 månader så flyttade vi till eget..   det var både spännande o jätte läskigt! hi

 

 

ser framemot att  se hur fint Mio och Carro har renoverat...

Vill ge dom en Fin  inflyttnings present...får väl se va de behöver  

 

Arek har börjat på husbygget , inte med själva bygget, men förbereder på tomten!

 de ska  draneras runt om ,  sen  kan han  börja bygga ut huset ... !!

 

  

byggnaden till vänster ska rivas , o där ska de byggas ett garage...

 

    

 

väggen där de  tre små fönsterna är. den ska rivas o därifrån ska huset byggas ut ca 35 kvm.. rakt ut mot trädet!

det ska bli ett sovrum , badrum  och  ovanvåning, på den utbyggnaden..

  

så här ser Köket ut idag....

  

så här kommer köket se ut,   när de e klart!   

 

Kim o Lilla Celinn har varit här ett par gånger denna veckan...

bjöd dom på lunch i stan häromdagen..

  

        så underbart söt!    denna bild tog jag när vi åt lunch..

 

så fort  Celinn  kommer till oss..  så  tar  hon mej i handen  o vill att  vi ska gå en promenad här hemma .... hi..   vi har ofta mysik igång, då börjar hon att dansa!   svänger på lilla rumpan o huvudet ihih så gulligt!  

 

nu ska jag ta min rumpa  ut i köket, sätta på te vatten o göra lite frukost....

har en Underbar dag som väntar!!  

 

Skapa flashcards